Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Of op z'n minst topic sluiten en de regels nog eens uitleggen. De vragen en topics zijn vaak binnen een paar seconden zoekwerk uit te vogelen.
Dat is de 1e opmerking waar de TS echt iets aan heeft denk ik. Iedereen gaat altijd voor goedkoop in HK, maar als je dan iets in DE koopt past het niet.
Die uit Duitsland hebben 3 ontlaadsnoeren, speciaal voor borstelloze motoren.
De de Duitse JST-XH is wel anders hoor. Let maar eens op!
Heelijk die reacties!!! Een dergelijk topic openen vraagt toch om domme reacties? Nou, die hebben Aaalie en ik gegeven. En jullie happen er zo heeeeeeerlijk op! Mijn avond is weer geslaagd! Wij weten ook wel dat de stekkers gelijk zijn, maar een dergelijk luie vraag als de TS kan je weinig zinnigs op antwoorden. Zeker als je het ook nog eens tegen de forum regels aanhoud....
want JST-XH is een stekker die internationaal gebruikt word
De Duitse, ook wel herkenbaar aan de zwart-rood-gele kleur, en de Chinese JST-XH, ook wel herkenbaar aan de rode kleur, met soms een gele ster.
Als je maar hard genoeg drukt zal de Chinese stekker wel in de Duitse lader passen, maar een Duitse stekker krijg je never nooit niet in de Chinese lader!
Ik merkte ook al dat hier een hoop LARIEKOEK verteld werd, maar bleef (verstandig dat ik ben) stil.De balancerstekker is wel een Duitse stekker als de akku uit Duitsland komt! Dus heb je een Chinese lader dan past dat niet, let daar even op!
Maar als je nu die Duitse stekker eraf haalt en een Chinese er weer op soldeert doet hij het wel
Dank voor het meedenken Gies! We weten dat er veel verstandige mensen op het forum meelezen, maar af en toe een tip van de experts is goud waard.(verstandig dat ik ben)
Zoals al eerder opgemerkt, een kenner! Direct ook al de oplossing.
En eventueel kan je het derde ontlaadsnoer er afknippen, maar dan heb je wel een converter nodig voor borstelloze motoren. En als je een ontlaadsnoer er af knipt, knip dan de gele af, en laat de zwarte en de rode zitten!