hobbyking: hoelang duurt het voordat ze thuis zijn?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is de 1e opmerking waar de TS echt iets aan heeft denk ik. Iedereen gaat altijd voor goedkoop in HK, maar als je dan iets in DE koopt past het niet.

Nutteloze opmerking hoor...
Ik heb lipo's uit China en Duitsland van Turnigy en ze hebben allemaal dezelfde balancer stekker.

Uit Duitsland heb jouw lipo's binnen de 7dagen. Uit china meestal 2-3weken naar Belgie, maar langer is geen uitzondering.

Die uit Duitsland hebben 3 ontlaadsnoeren, speciaal voor borstelloze motoren.

De de Duitse JST-XH is wel anders hoor. Let maar eens op!

Die uit Duitsland hebben 3 ontlaadsnoeren, speciaal voor borstelloze motoren.

De de Duitse JST-XH is wel anders hoor. Let maar eens op!

kraam geen onzin!
hoezo 3 ontlaadsnoeren aan een accu?
en ik heb ze uit DE en HK, ze zijn exact hetzelfde, want JST-XH is een stekker die internationaal gebruikt word

Heelijk die reacties!!! Een dergelijk topic openen vraagt toch om domme reacties? Nou, die hebben Aaalie en ik gegeven. En jullie happen er zo heeeeeeerlijk op! Mijn avond is weer geslaagd! Wij weten ook wel dat de stekkers gelijk zijn, maar een dergelijk luie vraag als de TS kan je weinig zinnigs op antwoorden. Zeker als je het ook nog eens tegen de forum regels aanhoud....

Heelijk die reacties!!! Een dergelijk topic openen vraagt toch om domme reacties? Nou, die hebben Aaalie en ik gegeven. En jullie happen er zo heeeeeeerlijk op! Mijn avond is weer geslaagd! Wij weten ook wel dat de stekkers gelijk zijn, maar een dergelijk luie vraag als de TS kan je weinig zinnigs op antwoorden. Zeker als je het ook nog eens tegen de forum regels aanhoud....

jullie zijn zeker de leukste thuis XD

want JST-XH is een stekker die internationaal gebruikt word

Klopt Rolf, goed opgemerkt! Ik merk dat we hier een kenner hebben, petje af!

De Duitse, ook wel herkenbaar aan de zwart-rood-gele kleur, en de Chinese JST-XH, ook wel herkenbaar aan de rode kleur, met soms een gele ster.
Als je maar hard genoeg drukt zal de Chinese stekker wel in de Duitse lader passen, maar een Duitse stekker krijg je never nooit niet in de Chinese lader!

De Duitse, ook wel herkenbaar aan de zwart-rood-gele kleur, en de Chinese JST-XH, ook wel herkenbaar aan de rode kleur, met soms een gele ster.
Als je maar hard genoeg drukt zal de Chinese stekker wel in de Duitse lader passen, maar een Duitse stekker krijg je never nooit niet in de Chinese lader!

Maar als je nu die Duitse stekker eraf haalt en een Chinese er weer op soldeert doet hij het wel

De balancerstekker is wel een Duitse stekker als de akku uit Duitsland komt! Dus heb je een Chinese lader dan past dat niet, let daar even op!
Ik merkte ook al dat hier een hoop LARIEKOEK verteld werd, maar bleef (verstandig dat ik ben) stil.
OEPS nou ben ik er toch over begonnen.

Maar als je nu die Duitse stekker eraf haalt en een Chinese er weer op soldeert doet hij het wel

Zoals al eerder opgemerkt, een kenner! Direct ook al de oplossing.

En eventueel kan je het derde ontlaadsnoer er afknippen, maar dan heb je wel een converter nodig voor borstelloze motoren. En als je een ontlaadsnoer er af knipt, knip dan de gele af, en laat de zwarte en de rode zitten

(verstandig dat ik ben)
Dank voor het meedenken Gies! We weten dat er veel verstandige mensen op het forum meelezen, maar af en toe een tip van de experts is goud waard.

Laatst bewerkt door een moderator:
Zoals al eerder opgemerkt, een kenner! Direct ook al de oplossing.

En eventueel kan je het derde ontlaadsnoer er afknippen, maar dan heb je wel een converter nodig voor borstelloze motoren. En als je een ontlaadsnoer er af knipt, knip dan de gele af, en laat de zwarte en de rode zitten!

Helemaal mee eens, let wel, als je de gele doorknipt heb je nog maar de helft van de cellen tot je beschikking, dit omdat koolborstel-motoren een minder hoog voltage kunnen verwerken dan een borstelloze-motor

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back