HobbyKing mini B-17 Bomber :)

• Topicstarter Topicstarter DutchRC
  • Startdatum Startdatum
D

DutchRC

Guest
Halloa mensen :)

afgelopen week bracht HK deze mini B-17 BNF, met stabeliser, uit.. Leek me wel een grappig vliegtuigje voor erbij :) Dus voila.. Bij deze allereerst mijn unboxing ervan :)

Specs:
Wingspan: 745mm
Length: 540mm
Weight: 155g
Motors: 8.5x20mm Brushed
Servos: 2x2g, 1x3.7g

Laatst bewerkt door een moderator:
Inderdaad een grappig toestelletje :)

hmm JA! Daar leek het inderdaad op ja! Zou maarzo kunnen hè? :)

Mooi toestel en een goede revieuw DutchRC.
Wanneer ga jij haar maidenen?
Ben erg benieuwd naar het vlieggedrag van deze kist.
Zag net op de site van Hobbycity dat ie rond de 90 euro kost als BNF toestel.
Dus alleen nog nodig een eigen Spektrum zender en wat Lipo packjes.
Het enige jammere vind ik de 4 stuks brushed motoren.
Die zullen aan kracht iets inboeten ten opzichte van de brushless versie en slijten uiteraard ook.
Voor de rest een gelikt model die eenmaal airborn vast een mooi vliegbeeld zal geven.
Vr gr E

Dank u :) En hij vliegt echt Super leuk :D Zelfs (of juist) met wat meer wind :) Je kunt em heel rustig / schaal vliegen.. Maar door de thrust-vectoring kun je em on-the-spot draaien :D Erg grappig..

Filmpje volgt!

Zoals gezegd! Hier is alweer m'n maiden flight met dit toestelletje.. Hardstikke leuk ding wel :D Ik vlieg meestal (veel) grotere toestellen, zoals de meesten hier.. Maar dit is zeker grappig voor erbij.. Zelf het landing-gestel werkt goed! :)

M'n 2e vlucht met HK's mini B-17 bomber dan :)
Deze keer was er zowaar vrijwel Geen wind :O Dus ik heb maar es gekeken of het toestel ook een beetje 3D wil vliegen..

Ik verwacht niet dat ik een duurzaamheids 100+ vluchten test ervan ga maken hoor ;)
Goede kans dat hij binnenkort in de verkoop gaat..

Afgelopen week heb ik nog weer es met de B-17 gevlogen met Veel te veel wind ;)

So people! After the -about- 50 flights I've made with this plane now.. It is time for my final review of it!
It is quite a positive review, and I should add that I'm not sponsored in Any way by HobbyKing. I've bought this plane with my own monney..
Here are my final thought on the plane then :)

Back