Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
op www.minihelicopters.nl hebben ze nou ook van die mini helicopters maar dan voor buiten(2.4 gHz) en maar 22cm lang, zag ook dat ze de onderdelen ervan hadden, oja het was ook nog een 4ch, kreeg er een nieuwsbrief over...
ziet er wel apart uit, ze haden me ook vermeld dat er een promo video van zou komen..
Yep.. Ook een Bij HK DE gekocht ben beniewd hoelang het verzenden duurt voordat ik deze thuis heb.
Ik vind het spijtig dat je enkel benieuwd bent naar hoelang het gaat duren voor hij binnen is ....
Grtz Matanza
Het is wel jammer dat bij hobby city na 100 gram vervolgens de 1 kg komt (voor $30,-). Een pakketje van 300 gram voor $9,- kan helaas niet. Tevens zal je bij een pakket van 1 kg bijna altijd douane kosten moeten betalen omdat je over de grenzen van de maximaal in te voeren waardes gaat.
Moesten jullie de ailerons ook eerst een beetje 'losmaken' ? Het EPP is toch nog vrij stug (of de servo's te zwak) waardoor de uitslagen niet out-of-the-box goed gaan.
Ik moest ook nog even flink wat foam weghalen zodat de 800 mah 2s goed geplaatst kon worden.
Bij mijn bestelling bij hobbycity DE had ik nog een ruimte over dus metteen even twee Swifts erbij besteld. Vervolgens bij de chineese site los twee nieuwe motoren besteld en een regelaar. Tot 100 gram kost verzenden slecht $3,-. Ik zat "toevallig" percies op de 100 gram. De vervangen props waren helaas uitverkocht.
Het is wel jammer dat bij hobby city na 100 gram vervolgens de 1 kg komt (voor $30,-). Een pakketje van 300 gram voor $9,- kan helaas niet. Tevens zal je bij een pakket van 1 kg bijna altijd douane kosten moeten betalen omdat je over de grenzen van de maximaal in te voeren waardes gaat.
ntopic:Ik kan niet wachten om het kistje te zien! Lets fly!
ik heb niet zulke goede ervaringen met de swift vooral omdat je erg moet uitkijken met de wind.ik hou meer van de multiplex merlin omdat ie meer kracht heeft en wat stabieler vliegt.