Hobbyking

ik was juist even aan het kijken naar de RTR ellectro-auto's.
en de prijzen vielen heel goed mee...
Heeft er iemand ervaring met de auto's van hobbyking?
Ik ben niet van plan op wedstrijdniveau te rijden maar gewoon me wat bezig te houden met een ellectrowagen off road.
ik zou de overstap willen maken van nitro naar ellectro maar wil het wat prijslijk houden daarmee de keuze voor hobbyking.
Is dit aan te raden?

Of zijn er andere alternatieven?

Mijn ervaringen met Hobbyking zijn gewoon goed, naar de waarde is het prima. Het is immers vaak behoorlijk scherp geprijsd. Hou er alleen wel rekening dat je eigenlijk altijd wel ergens in Nederland een leverancier is die hetzelfde levert voor een paar tientjes meer. Heb je geen verzendkosten geen invoerkosten en dergelijke en geen wachttijd.

Het blijft chinees maar voor het geld altijd acceptabel tot goed. Waarbij ik altijd in het achterhoofd hou dat je maar af moet vragen waar 'merken' worden gemaakt, waarschijnlijk ook in china. Het grote verschil zit hem wij betreft in de verkrijgbaarheid van de spare parts. Van 'merk' kan je alles gewoon over bestellen/krijgen en dat moet je met dit maar afwachten.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Alleen voor merk betaal je dan gelijk een hoofd prijs.
180 euro voor een rtr 1/8 buggy is zeer goedkoop. Koop je een bekend merk, zoals hpi of traxxas, dan zit je toch minimaal in de 400-500 euro klasse voor een 4wd. Voor die geld koop je 2 van die hobbyking dingen en heb je overal reserves van en hou je nog geld over voor lipos en lader.
Ik heb niet die gehad, maar zo 1/10 sct van hobbyking gehad. Je moet het niet gaan vergelijken kwa rijgedrag of kwaliteit met een losi scte 2.0 ofzo, maar voor die prijs ga je zeker geen betere vinden in NL.

Wat betreft invoerkosten valt het ook wel mee,als je via de europese variant besteld komt het zelfs uit Rucphen verstuurd.
Europese variant is wel ietts duurder dan de chinese maar je weet in ieder geval zeker dat je geen invoerkosten gaat krijgen.

Back