Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wellicht niet precies hetzelfde, maar HW maakt veel van hun spul, volgens specificatie van SP.
Maar ga er maar vanuit dat als SP een motor laat bouwen door HW en deze zou heel erg goed zijn, dat HW deze kennis dus in huis heeft en dezefde spec. ook zal hebben....
Edit, Veteq geeft net aan dat de SP niet door HW gemaakt is, het zal wel, weet ik niet.
Als je er verstandig mee om gaat en niet meteen alles op maximaal zet op de regelaar en motor dan zal het wel meevallen denk ik. Meten is weten.![]()
Toch niet denk ik....Wel mooi die 110109 software, maar als 21 graden boost in 518 gelijk is aan 21 graden boost in 110109, dan gaan we heel wat rook zien...![]()
@ Roy,
Heb jij nog een goeie start setup voor de 110119_stock firmware voor 13.5 toerwagen??
En is er mss iemand die een start setup heeft voor deze firmware met wgt 17.5 2s??
thx
Daar had ik ook al aan zitten denken ja, maar omdat ik de laatste tijd nul-graden timing gereden heb, weet ik niet precies waar ik moet beginnen met toerwagen.
Ik wil vanavond de nieuwe software proberen met de toerwagen vandaar de vraag.![]()
Gebruikt iemand deze regelaar ook in een Tourwagen of alleen 1:12?
De prijs en de mogelijkheden zijn aantrekkelijk.
Misschien moet ik er een kopen?
Wij rijden 13,5t en 9,5 turns motoren met 1:10 tourwagen in wedstrijden,
moet wel werken.
Dat ze goed werken geloof ik wel,
mijn EZrun krijg ik ook maar niet kapot.
Maar kan je dan meekomen met de Tekin's en de GM's ?
Iemand een goede SpeedPassion 13.5 V3.0 te koop?
Hoeveelste was jij geworden dan...? vertel eens, volgens mij zat jij ook wel hoog?hmm was jij 3e geworden Roy....op naar het buitenseizoen weer.....gaan we weer knallen moet alleen een andere regelaar hebben voor mijn auto die koop ik in maart.
Weten jullie toevallig nog een goede...haha
Groeten
John