Hobbywing Xtreme Stock Xerun 60A

Wellicht niet precies hetzelfde, maar HW maakt veel van hun spul, volgens specificatie van SP.
Maar ga er maar vanuit dat als SP een motor laat bouwen door HW en deze zou heel erg goed zijn, dat HW deze kennis dus in huis heeft en dezefde spec. ook zal hebben....

Edit, Veteq geeft net aan dat de SP niet door HW gemaakt is, het zal wel, weet ik niet.

Laatst bewerkt:
Wellicht niet precies hetzelfde, maar HW maakt veel van hun spul, volgens specificatie van SP.
Maar ga er maar vanuit dat als SP een motor laat bouwen door HW en deze zou heel erg goed zijn, dat HW deze kennis dus in huis heeft en dezefde spec. ook zal hebben....

Edit, Veteq geeft net aan dat de SP niet door HW gemaakt is, het zal wel, weet ik niet.

Hoor dit ook pas net, in het rctech draadje.

Wel mooi die 110109 software, maar als 21 graden boost in 518 gelijk is aan 21 graden boost in 110109, dan gaan we heel wat rook zien...:D

Als je er verstandig mee om gaat en niet meteen alles op maximaal zet op de regelaar en motor dan zal het wel meevallen denk ik. Meten is weten. ;)

Wel mooi die 110109 software, maar als 21 graden boost in 518 gelijk is aan 21 graden boost in 110109, dan gaan we heel wat rook zien...:D
Toch niet denk ik....
Ik had de 101224 die tot 46 graden ging, ook al vol open staan (63,5 km/u met een 13.5T op 1S lipo 8) )
En toch werd de motor "maar" 60 graden.....
Truc zit hem in de acceleratie stappen, die moet je niet te groot kiezen!
Maar, 60 graden vertiming die nu maximaal kan, is wel en hoop ja!...
De 110119 zit er al in, nu woensdag testen ermee, en met de 101224 heb ik al een 9.9 gereden op de MACH, dus als het nog sneller kan, lig ik in en deuk!

@ Roy,

Heb jij nog een goeie start setup voor de 110119_stock firmware voor 13.5 toerwagen??

En is er mss iemand die een start setup heeft voor deze firmware met wgt 17.5 2s??

thx

@ Roy,

Heb jij nog een goeie start setup voor de 110119_stock firmware voor 13.5 toerwagen??

En is er mss iemand die een start setup heeft voor deze firmware met wgt 17.5 2s??

thx

Je kunt voor de WGT een setup pakken van de toerwagens. Als je je rollout aanpast en de temperatuur van de motor checked dan heb je een goede basis. Aangezien de WGT minder gewicht en minder beweegbare delen heeft kun je naderhand stapsgewijs altijd een beetje spelen met de instellingen. (verhogen dus)

Daar had ik ook al aan zitten denken ja, maar omdat ik de laatste tijd nul-graden timing gereden heb, weet ik niet precies waar ik moet beginnen met toerwagen.
Ik wil vanavond de nieuwe software proberen met de toerwagen vandaar de vraag.:D

Gebruikt iemand deze regelaar ook in een Tourwagen of alleen 1:12?

De prijs en de mogelijkheden zijn aantrekkelijk.
Misschien moet ik er een kopen?

Wij rijden 13,5t en 9,5 turns motoren met 1:10 tourwagen in wedstrijden,
moet wel werken.
We zijn een beetje uitgekeken op de LRP TC spec (3 jaar oud)
Hoewel mijn zoon indoor nog wel heel erg snel is daarmee.

@Westy, het beste kan je even zelf proberen, gewoon logisch nadenken en de temp. meten elke 2 min. als je grote veranderingen doet.

@Oscar, de regelaars zijn echt top, voor 9,5 en 13,5 voldoet de 60A.
De xtreme is de kleinste, de Xerun60A de goedkoopste.
Kan je gelijk op de mach meedoen met de 13.5 vertimde klasse!!!
Moet je wel een SP V3.0 13.5 hebben..

Dat ze goed werken geloof ik wel,
mijn EZrun krijg ik ook maar niet kapot.

Maar kan je dan meekomen met de Tekin's en de GM's ?

Iemand een goede SpeedPassion 13.5 V3.0 te koop?

Daar had ik ook al aan zitten denken ja, maar omdat ik de laatste tijd nul-graden timing gereden heb, weet ik niet precies waar ik moet beginnen met toerwagen.
Ik wil vanavond de nieuwe software proberen met de toerwagen vandaar de vraag.:D

Op de mach indoor zijn er genoeg met een hobbywing xerun esc. Volgende keer even rondvragen. Je kunt ook de standaard afstelling gebruiken die in de nieuwe handleiding staat en vandaaruit verder gaan.

Gebruikt iemand deze regelaar ook in een Tourwagen of alleen 1:12?

De prijs en de mogelijkheden zijn aantrekkelijk.
Misschien moet ik er een kopen?

Wij rijden 13,5t en 9,5 turns motoren met 1:10 tourwagen in wedstrijden,
moet wel werken.

Waar wordt er met een 9.5t gereden? Ik dacht dat iedereen van de tc 13.5t of hoger reed?

Dat ze goed werken geloof ik wel,
mijn EZrun krijg ik ook maar niet kapot.

Maar kan je dan meekomen met de Tekin's en de GM's ?

Iemand een goede SpeedPassion 13.5 V3.0 te koop?

Ze zijn op de buitenbaan precies gelijkwaardig met de Tekin,
qua snelheid echt 1 op 1....zelf heb ik ook de Tekin gehad.
De HW rijdt veel smoother, daarom denk ik dat hij sneller is.

Niels en ik reden beide met de HW dit jaar in de 13.5 vertimed, zelf werd ik derde in het totaal klassement.
Dus ja, de regelaar kan meekomen.

hmm was jij 3e geworden Roy....op naar het buitenseizoen weer.....gaan we weer knallen moet alleen een andere regelaar hebben voor mijn auto die koop ik in maart.
Weten jullie toevallig nog een goede...haha

Groeten

John

hmm was jij 3e geworden Roy....op naar het buitenseizoen weer.....gaan we weer knallen moet alleen een andere regelaar hebben voor mijn auto die koop ik in maart.
Weten jullie toevallig nog een goede...haha

Groeten

John
Hoeveelste was jij geworden dan...? vertel eens, volgens mij zat jij ook wel hoog?

Maar de HW software had vorig seizoen max. 29 graden timing, de nieuwe software 60..........mwuaahahahaha

tekin wint dan want die heeft 75 graden vertiming mwuahahahaha....ha....ha...............ha :D;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Back