Hoe beste wheelie trekken?

Ik heb ook een xl5 maar raad je aan dit niet te pakken ik raad aan een Brushless te pakken want dat doe ik de volgende keer ook dit is minder onderhoud en de levensduur is veel langer

Ik heb ook een xl5 maar raad je aan dit niet te pakken ik raad aan een Brushless te pakken want dat doe ik de volgende keer ook dit is minder onderhoud en de levensduur is veel langer

Jupz, goede brushless setjes kosten ook geen vermogen meer ;)
Gaat ook een stukkie harder, ook leuk..

Allereerst sorry voor de late reactie , maar heb dat met die clipjes geprobeerd en wekt idd een stuk beter . Van voor heb ik ook clipjes gezet , met de bedoeling om minder snel om te rollen in een scherpe bocht , ik heb het idee dat dit goed werkt . Klopt dat ? Of ligt het aan mij ?:p en dat van de brushless is al telaat , had hem namelijk al besteld :p maar ben wel van plan dit later aan te passen . Mvg joey

Omrollen gaat wss iets sneller omdat het zwaartepunt hoger komt te liggen. Je kan proberen (als dat mogelijk is) om je d auto dempers zo schuin mogelijk te plaatsen.

Ik doe al 2 jaar wheely,s uit stilstand en vanaf 10km/h met mijn slash 2wd brushless met 2s lipo en er is nog niks van kapot gegaan. :)

Je asjes enzo krijgen het natuurlijk wel wat zwaarder maar die kosten tog bijna niks.

Wheelies is win.
ben speciaal een wheelie bar aan het maken..

vriend van me: leg je toch wat lood voorin de auto , errr wat ?! :murder:

Ik doe al 2 jaar wheely,s uit stilstand en vanaf 10km/h met mijn slash 2wd brushless met 2s lipo en er is nog niks van kapot gegaan. :)

Je asjes enzo krijgen het natuurlijk wel wat zwaarder maar die kosten tog bijna niks.

Geen koolborstels en collector die elke keer een klap krijgen. Scheelt al veel schade.

Back