Hoe diff inelkaar??

• Topicstarter Topicstarter Giela
  • Startdatum Startdatum
Giela zei:
Remmenreiniger om het vet uit je diff te halen bedoel je???

ja om het goed schoon te krijgen idd...

Ikzelf gebruik trouwens altijd molybdeengrease (als ik het goed heb zo uit mijn hoofd) van tamiya... Klein tubetje wat zo op is ;)

Ga eens kijken bij een automaterialenzaak!

Meschien een raare vraag maar weet iemand de dynamic viscosity bij (B.V. 20°c) van koppervet ik heb dit nodig voor school voor een verslag. ik heb het niet op internet kunnen vinden maar wel de dichtheid dat is dacht ik 1190 kg/m3

groetjes Jacob

... in dit topic is ruim 3 jaar niet meer gepost... vraag me af of je niet beter een nieuw topic voor je vraag had kunnen openen...

Om terug te komen op je vraag... hoe heb je gezocht en waarop heb je gezocht... Als er een antwoord op je vraag is, staat deze zonder twijfel op internet.

Succes met je zoektocht...

Meschien een raare vraag maar weet iemand de dynamic viscosity bij (B.V. 20°c) van koppervet ik heb dit nodig voor school voor een verslag. ik heb het niet op internet kunnen vinden maar wel de dichtheid dat is dacht ik 1190 kg/m3

groetjes Jacob

KOPERVET zal de zoek toch op :google: een stuk makkelijker maken. Al twijfel ik er ten zeerste aan of je het (juiste) antwoord gaat vinden , elke fabrikant heeft net weer een andere samenstelling/dikte weet ik uit ervaring.

:google: eens op : eigenschappen kopervet , of iets in die richting eventueel in het engels....

groetjes Jacob

zoiets?
Even zoeken op "copper paste technical data"

Back