Hoe heb jij je apparatuur in je T-rex gepropt???

Ik heb ook een buitenloper. Je zegt dat je kap er net op gaat, dus wat is het probleem. Hoe kan je lipo teken je motor gaan?? Bij mij zit er zo'n rand zodat mijn lipo niet verder naar achtere gaat. Hier heb ik een paar foto's voor je:

(ik weet, swashplate staat schots en scheef, er missen schroeven. Ik heb vandaag pas de regelaar binnen en ben bezig met alles afstellen. Heb net ervoor gezorgt dat de swashplate de goedde kant op kanteld bij de juiste stick bewegingen)

T-rex met kap:
15614042883.jpg

T-rex zonder kap:
15614052755.jpg

Hi,

Kort vraag: waar heb je dat bandje vandaan waarme je de accu hebt vastgezet.... Ik ben al een tijdje op zoek naar soortgelijks maar kan het werkelijk nergens vinden. Mogelijk ben ik blind......

Groet, vincent

uhm....die bandje komt van mn Dragonfly #36. Dus ik heb geen idee waar ze te koop zijn. Misschien moet je naar site e-mailen die Dragonfly's verkopen zoals 4rc of rchobby-online Zij verkopen de Dragonfly #36 en spares. Die bandje staat er niet bij, maar misschien hebben ze het wel

Ik heb het zo zitten:
trex7.jpg

trex2.jpg

p.s. schroefjes zaten nog niet in de servo's, nu wel en de gyro hangt ondertussen ook recht..

Dat is wel een heel strakke installatie Jeroen! Mijn complimenten! Dat is toch een van de cleanst opgebouwde T-Rexen die ik ooit heb gezien hier. :thumbsup:

dank je! Nu nog leren vliegen ;-)

Ik heb alle servokabels ingekort die te lang waren en alles voorzien van sleeving van AC ryan.. (normaliter voor computerkabels).

Ik zou alleen wel de voorste 2 servo's omdraaien, dus de rechter servo onderin het frame. Het kan namelijk gebeuren bij extreme uitslagen dat het heveltje in het tandwiel terrecht komt. In jou geval zou dit dus een flinke crash betekenen omdat hij dan tegen de draai richting van het tandwiel komt. Gebeurt dit aan de andere kant gaat het dus met de draai richting mee en zal het meestal wel goed aflopen.

Verder ook mijn complimenten, een hele keurige schone opbouw ;)

ik heb de uitslagen gechecked en die raken het tandwiel niet. en ik zit nog niet in de extreme 3d hoek.. maar toch bedankt voor de opmerking.. ik zal vast nog wel eens een crash hebben en dan keer ik hem om..

@duccan:

Jou accu kan nu toch zo ver doorschuiven naar achter dat hij de motor raakt. En als ik de accu zo plaats dat hij motor niet raakt staat er zo veel spanning op de kap dat de houdertjes ervan doorbuigen dat lijkt mij niet goed. Ik heb trouwens een 450X HDE daar komt de accu ook erg strak tegen de servo bevestiging aan!

Zie hier nog een foto. Hier zie je dat er zo'n rand is. Mijn accu kan niet verder naar achtere. Ik heb ook een T-rex 450XL CDE en die is ook wat nieuwer.

(foto is wel een beetje wazig)
15712354512.jpg

winkje zei:
Hi,

Kort vraag: waar heb je dat bandje vandaan waarme je de accu hebt vastgezet.... Ik ben al een tijdje op zoek naar soortgelijks maar kan het werkelijk nergens vinden. Mogelijk ben ik blind......

Groet, vincent

Tesa (geloof ik) klittenband. Hebben ze bij de gamma. Zit op een rolletje en kan je smaller knippen.

Bij mij Trex zat er al klittenband bij hoor... die witte met Align op, en anders kunt je ook gewone elastiek nemen om hem vast te houden.

koop gewoon bij de hema of bij een "naaiwinkeltje" (weet geen beter woord) een stuk zelfklevende klitteband. één met de ruwe kant en één met de zachte kant. vervolgens op elkaar pakken en inkorten op je gewenste lengte en je hebt je bandjes die je om de accu kan doen.
Bert

Kleine tip!
pak gewoon een fietsband,knip deze in 2en!
en knip dan een strookje van 1,5 a 2cm ,deze past perfect om de accu en kan dan ook niet naar beneden glijden..
suc6..

Back