Hoe heet het onderdeel...

• Topicstarter Topicstarter leekje
  • Startdatum Startdatum
L

leekje

Guest
Hallo,

Mijn zoon heeft van zijn oom een elektro helikopter uit China gekregen. Nu is er dus een onderdeeltje stuk en is het heel moeilijk om het juiste onderdeel te zoeken omdat deze helikopter waarschijnlijk niet in Nederland verkocht wordt... De tailboom is aan de staart afgebroken (plastic pinnetje afgebroken). Wat moet ik kopen om deze vast te zetten (hoe heet dit onderdeel).
Helaas krijg ik het niet voor elkaar een foto te plaatsen. Dat zou alles wel gemakkelijk maken...

Een leekje:(

tailboom aan de staart afgebroken?? maak een account aan op photobucket en zet daar je foto op en plaats de link hier

Ps: dit hoort bij de helicopter gedeelte

Tja, tis een uit gezegde, goedkoop is duurkoop... als we een foto en eventueel model+merk hebben, is er vaak nog wel wat te vinden!

Hier zie je het onderdeel, en een foto van de heli.

full
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Zoals je ook kunt zien zit de staart propellor naar boven gericht. Zo staat hij op de doos afgebeeld en op de bijbehorende beschrijving. Is dit raar of komt dit meer voor?

Gr. een leekje

Ik heb mijn fotoalbum niet op openbaar staan en krijg het niet verandert:mad:
Zal nog eens proberen dan..

gaat tie..

full
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Hmmmm........,
De zwarte markt in Beverwijk verkoopt ze. In bijna elke hal heeft bijna elke handelaar wel een voorraad van die dingen. Zijn niet zo duur en je hebt meteen een berg reserve onderdelen. Er waren er bij die zelfs losse onderdelen verkochten. Als het zo'n heel kleintje is (ong. 19cm) kun je hier eventueel ook terecht: Welkom op Minihelicopters.nl | Helicopteronderdelen

Succes
Fred

Fred, bedankt voor de link. Ik denk dat ik daar wel wat mee kan. Morgen maar eens naar mailen.

Leekje

Back