hoe het best verf verwijderen?

Ik heb ee,n set velgen van mijn df-02 per ongeluk met de verkeerde soort verf geverfd, met polycarbonaatverf...

Dus nu is het probleem dat de verf hier en daar afbladert, ik zou deze graag opnieuw verven, maar dan moet eerst deze verf er af, hoe kan ik dat het best doen? Weken in thinner(want die polycarbonaatverf is op basis van thinner)?

verfverw.

Ik heb ee,n set velgen van mijn df-02 per ongeluk met de verkeerde soort verf geverfd, met polycarbonaatverf...

Dus nu is het probleem dat de verf hier en daar afbladert, ik zou deze graag opnieuw verven, maar dan moet eerst deze verf er af, hoe kan ik dat het best doen? Weken in thinner(want die polycarbonaatverf is op basis van thinner)?
Je schrijft dat de verf op thinner basis is.Is het cellulose verdunner of
is het terpentine.Zijn het metalen velgen of kunststof.
Als het cellulose thinner is,met kwastje opbrengen en indien het oplost gelijk afpoetsen.Bij metalen velgen geen probleem maar bij kunststof oppassen voor aantasten.
vr.gr.adrie

het zijn plastieken velgen, op de verfbus staat gewoon thinner, heb het met een kwastje al over de velgen gevreven maar de verf lost helaas niet op, misschien niet de juiste thinner... of moet ik mijn velgen anders laten weken in thinner? Zoja; hoe lang want plastiek kan volgens mij beginnen reageren.

Back