hoe kan ik een fietse teller op mijn auto zetten

• Topicstarter Topicstarter stefan7339
  • Startdatum Startdatum
Op de site staat 60 km/h dacht ik, maar dat is de Nitro versie ervan. Ik heb ook een E-Firestorm, en toen ie bij mij nog standaard was haalde die makkelijk 35 km/h..

Je kan ook een gemeten afstand filmen met een webcam. De meeste werken aan 30 frames per seconde, das al vrij nauwkeurig. Frame per frame bekijken kan met Quicktime ofzo.

van mij mag die sluiten

ik weet genoeg;)

ik ga de fietsen teller maar niet doen

bedankt allenmaal voor de berichten

van mij mag het deze discussie sluiten

Ik heb laatst ook eens gereden met een GPS op m'n auto, het reed niet echt fijn (veelste veel druk op de voorwielen) maar toch nog een meting kunnen doen

Toch is zo'n snelheid heel anders als op de site's staan (bij mij helemaal vanwege de accu), dus het is echt, meten is weten:wink:

Gewoon met 2 ty-wraps vast gemaakt en gehoopt dat hij bleef zitten:p
DSC02229.jpg

Gaat jouw Traxxas Rustler VXL 10,8V 84km/h zonder dat je er iets aan hebt gedaan!:o

Inderdaad, zo uit de doos gehaald en er een 10,8V 4600mah accu erin gedaan, schok zelf ook van de snelheid:D

Eerste run -> 63,2 km/u...hmm, niet slecht
Tweede run -> 76,5 km/u...hmm, zou er nog iets meer inzitten
Derde run -> 84,1 km/u...nu is het wel genoeg geweest, ik reed ook op een weg met aan beide kanten een stoeprand (en ja, beide geraakt:p)

Ik zal ook wel even een filmpje posten van de snelheid

84,1km/u is trouwens niet de topsnelheid, GPS systeem is een zwaar ding en de motor was nog steeds niet op volle toeren gekomen:p

Zo, waar heb je hem gekocht en hoe duur?

Gekocht bij ModelsportUK, de auto samen met de accu en inclusief verzendkosten kostte mij iets in totaal 330 a 350 euro (precies weet ik niet meer:p)

Alleen de accu al is een vrij prijzig ding, de auto zelf valt nog mee;)

De auto op een dinsdag besteld, woensdag werd hij verzonden en vrijdag had ik hem al thuis:)

Back