hoe kan ik een nep hpi baja herkennen

• Topicstarter Topicstarter peter25
  • Startdatum Startdatum
P

peter25

Guest
ik wil graag een hpi baja kopen en kan deze overnemen van iemand die ik niet goed ken ,weet alleen niet of het een fake baja is of een echte kan iemand mij helpen ? heb eventueel foto's van de auto weet alleen niet hoe ik ze moet uploaden.

alvast bedankt

gr peter

Hoi Peter dit is de link om je foto's te uploaden..

De nep baja.. komt uit korea. Krijg je er ook een boekje bij? of heeft hij de originele doos nog? daaraan kan je het zeker zien.

ik zal eens kijken of ik foto kan vinden van de kloon baja. Wat is trouwens de vraagprijs van de baja? want de meeste bajas kosten toch nog wel rond de 700 euro.. of meer

nou het is zo ik kan hem ruilen tegen mijn fg hummer ,ik heb meer inrteresse in de baja . zal proberen foto's te sturen .alvast bedankt

het uploaden gaat echt niet continu foutmeldingen kan iemand mij helpen wil graag weten of het een imitatie baja is of een echte .

bvd .............

De foto's:
GetAttachment-1aspx.jpg

GetAttachmentaspx.jpg

Hopelijk doen ze het.

Laatst bewerkt:
bedankt niels ze staan erop hoop dat iemand er iets mee kan doen ;)

Ziet eruit als een rasechte Baja van HPI.

Zonder detailfoto's.....

Laatst bewerkt:
dank jullie wel jongens dan weet ik tenminste wel dat ik geen imitatie heb ,want dan had ik beter mijn fg kunnen houden :p

bedankt!

Ik vraag het me toch nog ergens af of het de echte is, er staat nergens HPI! (maar ik kan he ook niet zo goed zien!)
Maar kijk naar de servo's en banden enz..wat vraagt hij ervoor?

Er zitten trouwens ook nog van die dunne wielranden op, in het ZWART, en hpi heeft die dunne niet eens in het zwart!
En het laatse stukje uitlaatpijp is licht van kleur en de van hpi is donkerder!

Laatst bewerkt:
heeft hpi geen zwarte velgranden??? (om de band te klemmen)

ik dacht van wel (nieuwste catologus)

maar kwetet niet zeker

Hoi Peter,

volgens mij is dit geen echte.. want wat ian zegt. klopt wel. er staat namelijk op marktplaats een exact de zelfde te koop en die is nep.. dus als ik jou was zou ik het niet doen. :).

Back