Hoe lang rijd je met een accu?

Mischien kun je je topic tittel beter aanpasen in iets in de trand van:

Welke electro wagen heb je, en hoe lang al ?

Xray evo 2
17x2
gp3300

Daarmee rijd ik zon 10a15 minuten. Dan heb ik de lader op een peak van 0.8m/v staan.

Kyosho Raider 2WD Sanya racing acj 1800 5-10 minuten rustig

TheHawk zei:
wat heb ik nodig om minimaal een half uur te rijden met een gravel hound? ik vind 5 a 10 min nogal weinig.....

een motor met zoveel mogelijk turns :)

ik rij ook (maar) zo'n 5-10 minuten met gp3300 en een corally 13x2 motor

Ik rijdt 30 minuten met me gravel hound! een 1700 mah accu onbekend merk en een getunede 540 moter met tue-bk regelaar en accu is geladen op 1-5 A

Met corally Assassin 19T en LRP 3700 VTEC FT 7 Min. De clubrace duurt 6 min. dus 1min. langer lukt me wel :lol: .

Ik rij met me blitzer beetle met een Protech 1500 7.2 v powerpack accu erin ongeveer 20 min.. :)

Als ik dit topic zo lees:

Echt kort, hoelang jullie met 1 accu kunnen rijden. Moeten jullie als jullie naar een meeting gaan 10 tot 20 accu's meenemen ofzo? Want ik denk niet dat je ze binnen 5 minuuten vol hebt met een ladertje op de meeting.. :P

CEN TR4 zei:
Als ik dit topic zo lees:

Echt kort, hoelang jullie met 1 accu kunnen rijden. Moeten jullie als jullie naar een meeting gaan 10 tot 20 accu's meenemen ofzo? Want ik denk niet dat je ze binnen 5 minuuten vol hebt met een ladertje op de meeting.. :P

Hoelang rij jij zelf dan op een accu? Want ik heb wel een snellader die je op de accu van je auto 1:1 aan kunt sluiten en dan is je accu in 25 min weer vol ;)

Ik rijd nitro. Maar ik wist niet dat elektro rijders zo kort konden rijden. Hoelang duurt het voordat jullie een accu vol hebben met zo'n super lader?

ik ben van plan een 3600mah accu te kopen hoelang kan ik daar mee rijden ongeveer :|

Back