hoe maak je zelf nacht bladen

Discussie in 'bouwverslagen' gestart door michel pet, 4 dec 2005.

  1. zendesigner

    zendesigner

    Lid geworden:
    13 jun 2004
    Berichten:
    486
    Locatie:
    lummen Belgie / DMC DIest en KMC meerhout
    Beste was jo die er een 40 tal besteld had en 150$ shipping moest betalen .....

    Komt dat pakje bij hem aan en staat er een postzegel op.....







    United states postal service

    12 $



    [​IMG][​IMG]
     
  2. belair

    belair Guest

    Men zou ze moeten terugsturen, maar ja , dat doe je dan niet hé want anders heb je ze niet.
     
  3. belair

    belair Guest

    Gerard,
    Je moet echt eens naar deze ebay site gaan kijken.

    http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=6021165567&rd=1&sspagename=STRK:MEWA:IT&rd=1

    Ik heb hen gevraagd wat het kost om 4 van die sticks te versturen naar Belgie. Ik zal hun reply eens plakken, zie

    4 x units to Belgium is $56 USD (inclusive of postage,handling and tracking). When paying by paypal, you can pay by AUD. $56USD is equiv. to $74.00 AUD. Cheers.

    Als dat geen diefstal is dan weet ik het niet meer hoor. Een stick is juist geen dollar op die advertentie en dan hebben ze het lef nog eens 52 USD te vragen voor verzending. Nu je had het gezegd he, ik wou toch nog eens zoeken of ik er geen vond die goedkoper was. Helaas.
     
  4. zendesigner

    zendesigner

    Lid geworden:
    13 jun 2004
    Berichten:
    486
    Locatie:
    lummen Belgie / DMC DIest en KMC meerhout
  5. Gerard_nl

    Gerard_nl Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    7 sep 2002
    Berichten:
    15.817
    Locatie:
    eindhoven, El diablo.
    partystuff had ik ook al gezien, maar die hebben weer een 50 dollar minimum order.
     
  6. michel pet

    michel pet

    Lid geworden:
    8 dec 2004
    Berichten:
    3.845
    Locatie:
    bovenkarspel
    beste mensen de draad gaat zo in de knoei !!!!
     
  7. belair

    belair Guest

    Sorry :oops:
     
  8. zendesigner

    zendesigner

    Lid geworden:
    13 jun 2004
    Berichten:
    486
    Locatie:
    lummen Belgie / DMC DIest en KMC meerhout
    SO ???

    Dan krijgen we een bolletje garen he ?
     
  9. helyboy

    helyboy Guest

    het gaat nog over verlichting toch we helpen elkaar gewoon een beetje goed spul te kopen lijkt mij btw ook wel leuk zo'n verlichte heli
     
  10. fredje

    fredje Guest

    Hallo,

    Bedankt iedereen, ik ga misschien ook night blades maken en ben nu ook opzoek naar van die glowsticks. Nu dat het kerstmis is zijn er wel veel van die dingetjes te vinden :xmas: !!!!
    Ik weet nog goedkope breekstaafjes liggen. Maar die gaan dan ook wel maar één keer mee :( . Dus van die glowsticks met schakelaar zou inderdaad beter zijn.

    Alvast bedankt,
    Foto's komen misschien later :wink:
    Gr,

    Fréderic en Rony
     
  11. fredje

    fredje Guest

    'k heb ook de nachtbladen gemaakt voor mijn e-sky. Zeer mooi resultaat maar ik heb er wel weerstandjes tussen gestoken (tussen mijn leds).

    Bedankt voor de tip,

    Gr,
    Fréderic
     
  12. belair

    belair Guest

    @ Fredje
    Enkele foto's zou wel tof zijn, zo zien we eens hoe jij ze in elkaar hebt gezet.
    [​IMG]
     
  13. fredje

    fredje Guest

    Ok,
    Komen eraan maar kben nog momenteel bezig aan verbeteringen enzo. Dus nog even geduld en dan krijgen jullie jullie kerstcadeau!!! How, how, how :xmas: :xmas: :xmas:
     
  14. belair

    belair Guest

    Kan niet wachten op mijn cadeautje. :lol:

    [​IMG]
     
  15. fredje

    fredje Guest

    Hier zijn ze:


    [​IMG]
    [​IMG]
    Dit is het resultaat op de eerste afbeelding zie je de batterijhouder die ik samen met mijn papa zo ver mogelijk naar de rotorkop toe heb geplaatst zodat ik zoveel mogelijk van mijn blad behoud.

    Dit is het resultaat van een namiddag zwoegen:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  16. belair

    belair Guest

    Fredje dat heb je mooi in elkaar gestoken. Hoe zit het met het uitbalanceren van de bladen?

    [​IMG]
     
  17. fredje

    fredje Guest

    Dat is in orde hoor,
    'k Heb gisteren al een proefvlucht gedaan en de vliegeigenschappen zijn dezelfde gebleven. Dus alles is in orde. k' Ben nu nog mijn staart aan het schilderen zodat ik hem nog beter kan zien. Als ik klaar ben zal ik er ook een foto'tje van posten. Je ziet je kan nachtbladen zelfs op de kleinste heli's monteren maar je moet wel opletten dat je genoeg blad over houd. (in het begin kon ik niet hoveren omdat mijn batterijhouders te ver van de rotorkop stonden :oops: )

    Gelukkig nieuwjaar iedereen,

    Fréderic en Rony
     
  18. michel pet

    michel pet

    Lid geworden:
    8 dec 2004
    Berichten:
    3.845
    Locatie:
    bovenkarspel
  19. heli-mk

    heli-mk Guest

    ziet er leuk uit!!
     
  20. michel pet

    michel pet

    Lid geworden:
    8 dec 2004
    Berichten:
    3.845
    Locatie:
    bovenkarspel

Deel Deze Pagina