Hoe neem jij je spullen mee naar het circuit

Naast de al eerder gestelde vraag "Waar bewaar jij je auto", vind ik het ook interresant hoe iedereen zijn spullen vervoerd.

Ik ben begonnen met een grote houten kist, waar mijn revo na het bashen smerig ingezet kan worden.
Vriend van mij gebruikt de stanley fat max gereedschap kar, alle spullen kunnen erin, en de auto staat er los op

Ik heb een rolkoffer van Team Magic en nog een aparte koffer, hier past alles net in. Ik kan ook niet echt meer meenemen aangezien ik met het OV van Delft naar de MACH in Heemstede moet.

Ben eigenlijk op zoek naar een bepaald type koffer/kist om de spullen in te vervoeren.

Het betreft een zwarte kist met aluminium stootranden en stalen doppen op de hoeken, volgens mij in de muziekwereld veel gebruikt.

Iemand een idee waar je zoiets kunt kopen/bekijken?

Mijn auto en zender gewoon los in de auto (grote auto ;)). En mijn kleine spulletjes in de doos van mijn oplader (als deze niet mee gaat) en anders in andere bakjes, doosjes... Ik doe de prulletjes wel eerst in van die zakjes met een sluit bandje. (Hoe heet dat ook weer?)

Grts

Ben eigenlijk op zoek naar een bepaald type koffer/kist om de spullen in te vervoeren.

Het betreft een zwarte kist met aluminium stootranden en stalen doppen op de hoeken, volgens mij in de muziekwereld veel gebruikt.

Iemand een idee waar je zoiets kunt kopen/bekijken?
Voor de bigscale worden die ook veel gebruikt, kosten rond de 400 euri's als je ze laat maken, even bij muziekinstrumenten op marktplaats kijken en flightcase intikken, misschien kom je er een 2e hands tegen

Voor de bigscale worden die ook veel gebruikt, kosten rond de 400 euri's als je ze laat maken, even bij muziekinstrumenten op marktplaats kijken en flightcase intikken, misschien kom je er een 2e hands tegen

Heb gezocht, nog niet op MP, en was idd een beetje ontmoedigd door de prijzen. (en het gewicht).

Curver 60 Liter stapelbox, past net de 1/10 slash in,
ook handig om te wassen.
In de MACRO iets van 10 euro.
Lekker makkelijk zowel in de schuur als in de auto.

Ik zal eens snuffelen, liefst niet transparant, ben 37 en om dan steeds met een autootje over straat te moeten is ook zo wat

Back