Hoe neem jij je spullen mee naar het circuit

rcgearbagc.gif

Deze vol plus nog een paar andere digen die er niet meer bij kunnen zoals bv. de Buggy. In de volkswagen golf en gaan.

@SCRT PILOT ben zelf ook 37 en schaam me er nog niet een klein beetje voor. Heb zelf een dochter en na iedere avond met de poppen te hebben gespeeld (waar ik me trouwens ook niet voor schaam) vind ik het gigantisch leuk om Zondags weer te gaan rijden.

Kleine kinderen klein speelgoed, grote kinderen groot speelgoed;)

Ik heb dus een E-revo, en die is te groot voor de plastic bakken die je kan kopen. Lengte is 60 cm, breedte ruim 40 cm.
Ik heb zondag nog even gekeken naar zo'n koffer als Roland laat zien, maar daar past hij dus niet in. De eigenaar reed met een buggy, en di kan zijn bandjes netjes in een laatje stoppen. Truggy banden passen er niet in.
Mijn vader heeft een kist getimmerd, waar derevo precies in past. Handig als je na een prut-middag de auto weer meeneemt, maar de rest van de week een vreselijke sta-in-de-weg ding. Voor de kleine onderdeeltjes bij de Hornbach mooie bakjes gekocht, doen het goed, maar zou ik ook weer graag in een koffertje hebben.

in mijn Stanley koffer

full

En zo ziet hij er vanbinnen uit:

full

full

was de enige koffer die ik vond na lang zoeken waarin hij paste ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik rijd dan wel geen circuit maarja ik rijd offroad en dan kun je dus niet altijd op 5m van de plek waar je moet zijn je auto neerzetten. Om mezelf dan een hoop sjouwwerk en 6x heen en weer lopen te besparen, heb ik alles wat ik zo'n beetje nodig heb (eigenlijk alles wat ik heb:mrgreen:) in een gereedschapskist zitten. En omdat ik dan nog één hand over heb, doe ik een keycord aan de bumper van m'n savage. Mooi makkelijk achter je aan trekken, en mocht ik op de fiets ergens heen gaan gaat dat ook heel makkelijk op deze manier.

Back