Ik wil rookvloeistof gaan inspuiten in mijn uitlaat. Ik heb gevonden dat diesel daarvoor geschikt is. Ook werd me aangeraden om 2 of 3 coils rond de uitlaat te laten lopen om de vloeistof voor te verwarmen. In de uitlaat word het pijpje samen geknepen(om het meer te vernevelen) en vast gesoldeerd. Maar ik heb een paar vragen:
- Mijn uitlaat word heel erg heet, is het dan wel mogelijk om te solderen met gewoon tin? Het lijkt mij dat dat gewoon wegsmelt als ik flink gas geef..
- Moet ik een 12v pompje gebruiken om de vloeistof in te spuiten? Zoja; welke pomp levert voldoende druk, zuigt zelf aan,sluit de toevoer helemaal af ook al zit het tankje hoger dan de uitlaat en kan tegen drooglopen?
- Als de rookvloeistof (diesel) enorm gaat roken als hij warm word...hoe houd ik de vloeistof in het koperen buisje koel?
- Als het koperen pijpje warm word, hoever moet het pompje van de uitlaat cois af zitten om te voorkomen dat de plastic aansluiting op de pomp smelt?
Jakko
- Mijn uitlaat word heel erg heet, is het dan wel mogelijk om te solderen met gewoon tin? Het lijkt mij dat dat gewoon wegsmelt als ik flink gas geef..
- Moet ik een 12v pompje gebruiken om de vloeistof in te spuiten? Zoja; welke pomp levert voldoende druk, zuigt zelf aan,sluit de toevoer helemaal af ook al zit het tankje hoger dan de uitlaat en kan tegen drooglopen?
- Als de rookvloeistof (diesel) enorm gaat roken als hij warm word...hoe houd ik de vloeistof in het koperen buisje koel?
- Als het koperen pijpje warm word, hoever moet het pompje van de uitlaat cois af zitten om te voorkomen dat de plastic aansluiting op de pomp smelt?
Jakko