Hoe vinden jullie RcHeli.nl Beta 2.0

• Topicstarter Topicstarter rcheli.nl
  • Startdatum Startdatum
aardige site alleen misschien aanvullen met wat meer info ipv alleen fotos?

je url is ook aardig "look alike" van www.rc-heli.nl maarja registreren staat vrrij :D

Ja maar op deze manier laat hij wel blijken dat rc-heli.nl zijn site was wat dus niet zo is dit is een vorm van misleiding, waardoor mensen alles gaan verwisselen en mischien de verkeerde persoon de schuld krijgt.

mooie site maar er mist nog wat...

Best een mooie site.. maarre.... ik mis nog wat... namelijk een super-gave link naar dit forum!!! :hammer:

Het sterkste punt van de site is het 'geinige' heli logootje.
De rest van de site is 13 in een dozijn. Leuk gemaakt (Frontpage?) maar weinig inhoud (tot nu toe). Het is hierboven ook al genoemd, foto's alleen is niet voldoende. Je meldt dat je nog text erbij gaat zetten, laat het dan wel iets constructiefs zijn, niet 'weer een andere lijst met specificaties' simpelweg gekopieerd van de officiele website. Danwel je eigen ervaringen, danwel ervaringen van je clubleden die met deze heli's vliegen.
Een website zou iets nieuws moeten vertellen, en veel nieuws staat er nog niet. De gedachte bij het bouwen zou moeten zijn, wat is er zo interressant aan deze heli's dat ze op mijn website mogen staan, wat wil ik mijn publiek vertellen.
De text op de intropagina is te summier en veel te algemeen. Logisch dat je op deze site helikopters aantreft. Wat we hier willen weten is wat deze site anders maakt dan die andere 142.265 rc heli sites op het internet.

Menu onderscheid tussen "navigatie" (nogal voor de hand liggend) en "andere dingen" (is toch ook onderdeel van navigatie?) is niet nodig. Soms is minder meer....

Het zou leuk zijn als de foto's niet in een nieuw venster openen. Dat vereist weer zoveel extra klikken. Daarnaast een paar leuke next-previous buttons om snel door de foto's te scrollen, alles om de luie gebruiker te pleasen....;-)

Zeer sterk punt is de tweetaligheid van de site.

Ik ben nog steeds hard bezig om meer teksten en informatie op de site te zetten.
Spoedig zal en meer info komen. :idea:

En bedankt voor jullie tips :)

Back