Hoe warm mag het vxl setje worden?

Mijn motor wordt geen 70 graden hoor, onder gearing kan net zo schadelijk zijn als over gearen. Als de motor en ESC ongeveer een gelijke temperatuur hebben / beide in de safe zone zitten heb je je auto goed afgesteld.

Bah, nu verdoe ik nog mijn tijd en moeite hier.

nu beginnen zowat veel ervaren leden zich te ergeren aan schrijfproblemen of aan mensen met overbodige vragen die de zoekfunctie niet kennen of zoiets.

Laatst bewerkt:
nu beginnen zowat veel ervaren leden zich te ergeren aan schrijfproblemen

hola, dat wist ik niet van te voren en heb daarna een fatsoenlijke reactie gegeven dat ik uiteraard geen probleem mee heb EN ik heb mn reactie weggehaald. Overbodig om hier nog een reactie op te geven.
Iedereen heeft een plus en een min.

:ontopic: :ontopic: :ontopic: :ontopic: :ontopic: :ontopic: :ontopic: :ontopic: :ontopic: :ontopic: :ontopic: :ontopic:
:ontopic: :ontopic: :ontopic: :ontopic: :ontopic: :ontopic: :ontopic: :ontopic: :ontopic: :ontopic: :ontopic: :ontopic:

Laatst bewerkt:
hola, dat wist ik niet van te voren en heb daarna een fatsoenlijke reactie gegeven dat ik uiteraard geen probleem mee heb EN ik heb mn reactie weggehaald. Overbodig om hier nog een reactie op te geven.
Iedereen heeft een plus en een min.

ik ben ook zeker niet boos of zo, ik wilde het even melden.
alleen door al die melding van geërgerde leden, worden de topics enorm vervuild.

dus PLEASe weer on-topic.

Back