Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zolang de spulletjes niet in het directe zonlicht liggen wordt er niet meer van gevergd dan op een bewolkte dag.Freakazoid zei:Hoe warm mag lipo worden?
Dit vraag ik me af vanwege et weer dat nu toch steeds meer gaat vergen van onze lipo accutjes, en ik toch graag de boel een beetje heel houd.![]()
Freakazoid zei:Nou een fietsbel die 9A loopt en vliegt met een 2200 lipo pack, daarvan kan ik niet geloven dat ik et ding overbelast.Zelfs al kunnen die packs 5C continue aan, dan zitten ze nog binnen bedrijfs norm. Toch was de pack deze middag een dikke 50'c.
Ik heb gevlogen met een spacescooter, met af en toe zelfs een zweef pauze.
Dus wat ik verkeerd doe? Schiet mij maar lek.![]()
Die filmpjes is bangmakerij. Je hebt erg veel geweld en geduld nodig om een lipo in de fik te laten vliegen.Freakazoid zei:En door die plof filmpjes ben ik dr eigenlijk ook n beetje bang voor dat ik mijn model opstook
In dit filmpje is absoluut geen sprake van een brandende accu.Freakazoid zei:Nooit voor elkaar krijgen? Vertel dat dan maar eens tegen deze piloot: Twinjet met afterburner. (29mb.)
Die krijgt et wel degenlijk voor elkaar, en zo tezien nieteens gekke motortjes erin.![]()