hoe werkt deze regelaar?

hoi, ik heb vanmiddag een auto gekocht, maar opeens rijd hij alle kanten op!!! dit zal dus aan de regelaar liggen, dus weet iemand hoe deze regelaar werkt?

het is de (staat erop) M sonic Sprint

er zit een rood en groen lampje op, en geen draaischrieven maar een SET knop

wie kan mij helpen??

mzzls.................Daniel.................. 8)

Het zal wel aan de ontvanger liggen, die gaat storen, maar de setup van Mtroniks is als volgt:
- set knop indrukken tot de ledjes beginnen te knipperen.
- volgas vooruit geven.
- volgas achteruit geven.
- middenstand geven en wachten. Als de regelaar tevreden is over de setup, gaan de ledjes om de beurt knipperen. Als ze daarmee klaar zijn, is de setup voltooid.

heb je hem wel goed ingesteld? want dit probleem had ik ook bij mijn regelaar carson speed 15

het werkt niet wat u zegt.... kan ie kampot zijn? lijkt me een beetje onlogies.... ik heb er nog geen 2 min zelf mee gereden

mzzls.........Daniel.......... 8)

dan gaat het groene lampje knipperen, dan volgas, weer op set, dan het rode lampje, vol remmen en weer op set, dan gaan ze allebei knipperen, plug ik de motor in en geeft ie gas, als ik volgas geef gaaft ie nog meer gas, en als ik rem geeft ie evenveel gas als neutraal (en neutraal kan ik het "rode" lampje niet instellen)

is ie nu kapot???

ik hoop het niet...:(

mzzls.........Daniel............. 8)

Inderdaad, zo werkt de setup van dit type dus wél. Mijn manier klopte niet.

Ik ben bang, dat de regelaar inderdaad kaduuk is. Als je het servosnoertje uit de ontvanger trekt, moet de motor stilvallen. Blijft-ie dan draaien (net zoals bij neutraal): direkt stoppen en inleveren bij de winkelier.

Back