Hoe zien jullie van de Typhoon 3D van JSB?

Mijn vraag is, die ik niet in de zoekafdeling kan vinden, of iemand kent, of ervaring heeft met de Typhoon 3D van JSB.

Het aantrekkelijke voor mij is dat dit model klikklaar in een doos zit.
klik, klik = vliegen.
Na het vliegen; klak, klak = in de doos & goed beschermd tot de volgende vlucht.
Het lijkt mij een goed product.
iemand met een idee, ervaring, op- of aanmerkingen?

Hij staat helemaal onderaan deze site; http://www.jsb-gmbh.de/

klik klik
klak klak
geen wonder dat niemand je een antwoord toedient, je bent iets te vaag in de termen van "help, ik wil een beetje advies!"

Vaag?

Waar?

Ik vraag of iemand dit model kent of ervaring mee heeft. De fabrikant (zie doorklikker) beloofd wat ik in de tekst schrijf.

Advies? Help? Dat vraag ik nergens. Kwestie van lezen!

Ik vraag iets zeer duidelijks Crazykuki. :!:

Tom , ombekend maakt ombemind zullen we maar denken .
Ik vind het prachtig hoe het model gepresenteerd word , geeft zeker vertrouwen .
Het speciale aan het model is zijn aandrijving , een brussless met vertraging .
Voor een 3D model is het vlieggedrag uiterst goedmoedig en efficient , juist door deze aandrijving , ik ben dan ook zeker benieuwd naar verdere ervaringen met dit model .

In de enelaatste FMT staat hier veel over beschreven en krijgt positieve recenties. Wellicht interessant dit blad na te bestellen?

Dit lijkt me echt wel een prachtig toestel (zeker na het bekijken van het filmpje)
Hij zweeft superlekker en is zeer wendbaar.
Jammer dat ie alleen verkrijgbaar is in een volledige set (inclusief bediening)
Looks like a winner ! :lol:

Neenee, er zijn twee uitvoeringen.
De eerste kost €149,00 en heeft een brushless motor, propellerset, regelaar 20A en servo's erbij.
Het tweede pakket heeft er ook een accu, lader, zender en ontvanger erbij.
Het FMT artikel heb ik gelezen, er was alleen kritiek op de slechte bespanning die nauwelijks bij te strijken was, maar verder goede kritieken.

Bij verdere zoekaktie blijkt dat het stabilo ná montage niet meer uit elkaar kan, dus demontage beperkt zich tot de vleugels.

Een waarschijnlijk betere keuze is de 3D Spirit van Robbe. Dat is qua model hetzelfde. http://de.robbe-online.net/rims_de.storefront/

Daar moet weliswaar alles verder nog bijgekocht worden, maar hij is beter & steviger dan die van JSB, én het is houtbouw dat vliegklaar 500 gram is en niet die 800 van JSB. Ook de vleugels blijven demontabel.

Parkzone mag je gerust classeren onder het "betere RTF-speelgoed" ... heb al paar van die dingen laten overkomen voor mezelf en vrienden ( geen typhoon weliswaar) ... geen problemen mee gehad ... tuf zelf rond met een p-51 ( ietwat underpowered misschien maar hey ! het is scale ....)
Wel zalig om te zien tegen een staalblauwe hemel ...

bildenummer_01.jpg

bildenummer_05.jpg

bildenummer_07.jpg

Back