hoelang vliegt een racequad

hallo iedereen,
ik vroeg me af hoelang je gemiddeld met een race quad kan vliegen?
dit hangt natuurlijk ook af van het aantal mA
kan iemand me zeggen hoelang ongeveer?

bedankt

Hang niet alleen af van het aantal mA :-).

- Gewicht >> Spreekt voor zich :-) hoe zwaarder hoe minder lang je vliegt natuurlijk.
- Vliegstijl >> hoe harder je gaat hoe sneller je lipo leeg natuurlijk.

bedankt voor de reacties

nu heb ik een middelmaat van quad daarmee kan ik ongeveer 10 min vliegen.
ik hoopte dat ik dan met een racequad ook zolang kan vliegen maar dit zal niet het geval zijn

wat raden jullie aan? een quad liefst niet te groot maar ook niet te klein zodat ik er ook goede videos kan met maken, nu ga ik me niet een multicopter bouwen voor DSLR camera's want op dat niveau zit ik niet

alvast bedankt.

Goede video's met wat precies en wat ga je filmen ? Wil je een multicopter met Gimbal of gewoon een camera hard mounten ?

Schiksie: ik zou willen beginnen met hard mounten en dan later upgraden naar een gimbal voor een gopro of andere action camera
DennisMQ: zoiets ja ik zou niet echt een racequad willen om met te racen maar eerder om overal mee te nemen het is compact en past gemakkelijk in een rugzak, spijtig dat je er niet zo lang met kan vliegen

het is zo dat ik ook niet teveel wil uitgeven aan een duure octocopter ofzo maar liever iets compact heb waar ik toch even met kan filmen

bedankt voor al de reacties al

Oftewel een kleine quad met een camera ? Hmm, ik kan zo niets bedenken. Er zijn eigenlijk 2 quads. 1. racen & 2. Mooi filmen. Die camera quads kun je natuurlijk wel een beetje klein kopen maar hoe kleiner de quad hoe kleiner de camera. Omdat je niet veel wil uitgeven weet ik zo 123 niet iets. Ik zit zelf in de race Drones namelijk. Heb wel een phantom 2 gehad maar daar raakte ik mee uitgespeeld, denk ook niet dat dat binnen budget is. Mocht je nog vragen hebben zeg het maar :).

Groet,
Dennis.

oke, dan zal ik nog even verder zoeken. had wel al iets op het oog de versacopter van flite test dit ziet er me wel nog een degelijk frame uit. alsk ik nog vragen heb ik zal ik je zeker contacteren, alvast bedankt

Hey Activision,

De Versacopter is ook een racequad he. Versacopter komt er inderdaad super uit en verwacht dat ook wel. Als je die kant op wil zou ik ook nog even de EpiQuad bekijken op quadcoptersenzo.nl. Die is ook super kwaliteit.

Met vriendelijke groet,
Dennis

Back