Hoeveel is MBF.nl waard???

prop-er

Forum veteraan
Kwam ik bij toeval tegen:

modelbouwforum.nl worth $14,260 - Modelbouwforum Website value profile

Modelbouwforum.nl Estimated Worth $14,260
Last updated 43 days ago.

Modelbouwforum.nl has a traffic rank of 225740 according to Alexa. This website is visited by 0.00065 percent of all Internet users.

Site metrics (estimates) used in website value calculation for Modelbouwforum.nl

Daily Unique Visitors: 2275
Daily Ad Earnings: $13.65
Title: Modelbouwforum.nl

Description: Het grootste nederlandstalige forum voor (RC) Modelbouw

vandaag een stuk minder hoor.

Modelbouwforum.nl Estimated Worth $4,952.5
Last retrieved today.Modelbouwforum.nl has a traffic rank of 428376 according to Alexa. This website is visited by 0.00045 percent of all Internet users.

Site metrics (estimates) used in website value calculation for Modelbouwforum.nl

Daily Unique Visitors: 1575

Daily Ad Earnings: $4.73

Site category and targeted keywords

Title: modelbouwforum.nl

Description: Modelbouwforum

vind ik de bedragen voor google.com toch een stuk leuker....
Google.com Estimated Worth $9.33 billion

maar voor MBF vind ik het toch niet verkeerd......

Als ik mijn website voor 76,10 dollar kon verkopen dan had ik 't regelrecht gedaan .. :(
Verder wel leuke opzet, maar natuurlijk totaal onrealistisch aangezien er veel meer factoren van af hangen hoe veel een website of domein waard is.

Tjsa, sex.com als duurste domeinnaam ooit doet via die site slechts $34.867,00. Vreemd want de laatste keer is alleen de domeinnaam al voor $14.000.000,00 verkocht. :? De waarde bassert zich enkel op de inkomsten uit Google Ads.

agjah volgens die site zijn mijn inactieve sites zelfs almeer waard dan mbf dus het zegt idd helemaal niks ;)..

agjah volgens die site zijn mijn inactieve sites zelfs almeer waard dan mbf dus het zegt idd helemaal niks ;)..
Waarom zou inactiviteit ook maar iets over de waarde van een site vertellen?
Lijkt me logischer dat je dan naar de doelgroep, hits, visits, en inkomende links.

modelbouwforum.nl/

Modelbouwforum.nl Site Info

Wel matige google page rank 8O
Ik zou denk ik 2000 wel willen neerleggen voor het domein, database mag robert houden, pagina volstampen met ads et voila

$4,952.5

Hmmz, dan nog, waarom zit ik dan geheel belangeloos, me uit de naad te werken (als mod), voor een stel heftige protetesterende pb's en of reply's ???

Met dat geld,
Kan er ook wel een degelijk honorarium vanaf!! Robert is een krent ;)

$4,952.5

Hmmz, dan nog, waarom zit ik dan geheel belangeloos, me uit de naad te werken (als mod), voor een stel heftige protetesterende pb's en of reply's ???

Met dat geld,
Nou ja, veel zul je er niet aan over houden. Verdeel dat bedrag eens over alle mods. Dat gedeeld door 12 en je houdt maar een paar tientjes de man per maand over. :rolling:

En geef toen, naast al die zeurkonijnen heb je ook vreselijk gelachen om dingen en complimenten voor je belangloze hulp gekregen. Priceless!!!! :thumbsup:

$4,952.5

Met dat geld,

Niet miepen Psych...
Binnenkort een degelijke modBBQ... Salaris in natura.:p

Ja Roel,das waar! Nu hopen dat er een mooie dame is... (je had het toch over natura ?) ;)

Nou ja, veel zul je er niet aan over houden. Verdeel dat bedrag eens over alle mods. Dat gedeeld door 12 en je houdt maar een paar tientjes de man per maand over. :rolling:

En geef toen, naast al die zeurkonijnen heb je ook vreselijk gelachen om dingen en complimenten voor je belangloze hulp gekregen. Priceless!!!! :thumbsup:

Das waar!, en anders wis ik gewoon weer een groot draadje, als ik me weer eens ondergewaardeerd voel ;)

Back