Wat er op dit moment nog staat:
Tamiya TT-01 2x
Tamiya TA-05
Corally PHI
Losi XXX-T
FG sportsline die onderhand dusdanig is omgetoverd tot evo.
Hiervan zijn de TT-01's binnekort wel in het te koop topic te vinden gezien deze alleen als show op de kast staan.
Ik heb auto's niet langer dan maximaal een jaar gehad. (langste was een tamiya evo 3 surikarn als uitschieter met 1,5 jaar)
Heb er in mijn korte modelbouwcarriére nu ongeveer 15 tot 20 serieuze modellen gehad.
Vind het sleutelen toch leuker dan het rijden :S
Als ik eenmaal de ins en outs van de auto ken vind ik m niet meer zo intresant en kijk ik weer voor wat anders.
Koop ze meestal 2e hands in haal ze helemaal uit elkaar en bouw ze weer helemaal op met frisse parts, paar keer mee rijden en dan heb ik het wel weer gezien en komt hij in de vitrine kast te staan

van scalpel tot FG komt er langs maar kan me er neit aan hechten..
FG blijft voor life. Die heb ik gekocht als porsche kort chassis voor een schijntje en was klaar voor de prullenbak maar is opgeknapt tot het laatste boutje en met heel veel hop-ups van de evo 07 dat op een paar ophang delen na hij dit bijna is geworden.
Voordeel is wel dat je aan een enorm aantal assortiments doosjes me spare parts van verschillende merken komt wat het sleutelen aan je nieuwe model een stukje makkelijke maakt. Heb een aantal half gedemonteerde chassis liggen die ik gratis kon meenemen bij verschillende klanten die ik zo beetje bij beetje weer opbouw

.