hoeveel rc auto´s heb je??

Heb me vanavond niet kunnen beheersen en weer een nieuwe auto besteld :D Helaas heb ik met mezelf afgesproken dat ik er ook weer 1 extra te koop moet zetten, om de kosten ietwat te drukken. Mijn lijstje wordt nu zo:

Te koop (zie te koop sectie op MBF of marktplaats):
Tamiya Grashopper
Tamiya DF-02 Plasma Edge
Tamiya F-103GT Courage

De inhoud van de garage:
Tamiya Super Blackfoot
Tamiya CR-01 Unimog (bouwverslag op dit forum)
Tamiya M-03M Swift (bouwverslag op dit forum)
Tamiya M-04L Baja kever (bouwverslag op dit forum)
Tamiya TA-05IFS Ebbro (bouwverslag op dit forum)
Tamiya CC-01 Dodge Ramcharger (bouwverslag op dit forum)
HPI E-Firestorm Flux
HPI Blitz
HPI Trophy truck (nieuw)
Axial SCX-10 Honcho
Axial AX-10 Scorpion
Hong Nor SCRT-10
Hong Nor X2 CR PRO

Ik heb nu een

1 Tamiya Scania R620 6X4 Highline
4 HL Mad Trucks 4X4 offroad
1 Tamiya Overlander Awd
1 Tamiya TL01 4X4 onroad

Wat ik gehad heb maar ondertussen weer heb verkocht:

1x 1:10 Tamiya clodbuster
1x 1:16 Drifter Bad Boy Onroad
1x 1:10 4X4 TL01

pfffff..... voordat ik dit bericht schreef zat ik ff te tellen, raakte telkens de tel kwijt.
maar volgens mij ligt het rond de:

---------------------111111
--------------------1111111
-------------------11111111
------------------111111111
-----------------1111111111
----------------11111111111
----------------------111111
-----------------111111111111111

een rustler.

Laatst bewerkt:
Lekker nuttig ook, zo'n sarcastische post.

Ik heb op dit moment nog maar een modelauto, mijn Mugen MBX-6. Alle andere auto's zijn de deur uit gegaan en nu beginnen de heli's zich weer op te stapelen :(

Heb er 1, hopelijk vanavond als ik thuiskom 2 :D
een HPI E-savage welke volledig opgebouwd is uit FLM Alu onderdelen (eigenlijk meer een showauto.....)
vanavond hopelijk een Tamiya DF-03RA

en als de DF-03RA bevalt komt er ook een DF-03MS voor het iets zwaardere offroad werk dan de RA

Ik wil net zeggen. FLM is prachtig spul, maar om alles alu te hebben is ook niet goed. 1 Flinke jump en er is wat krom :p. Maar hij zal er prachtig uitzien zondermeer.

Ik heb zelf op het moment 1 Savage Flux HP staan. De Vorza is net de deur uit en de Rustler VXL heeft me pappa ingepikt :rolleyes:.
En de Stampede XL-5 is maar 2 uurtjes in mijn bezit geweest voordat ik hem kado deed aan mn neefje met 0 km op de tellen

laggucci, eigenlijk kan je gewoon een topic beginnen ''wat heb ik nu in huis'', want je verandert elke keer van auto dus dan komt hij wel vol.

ik ben echt benieuwd wat na de savage komt.

Ik wil net zeggen. FLM is prachtig spul, maar om alles alu te hebben is ook niet goed. 1 Flinke jump en er is wat krom :p. Maar hij zal er prachtig uitzien zondermeer.

Wat dat betreft kun je beter FLM nemen dan elk ander merk aluminium..
ALS je het al krom krijgt is het garantiewerk. :rolling:

If you bend it, break it or break off a screw in it we will replace it for a fraction of the cost.
Generally only the cost of shipping and handling.

All warranties are covered only through Fast Lane Machine. You must send in the damaged part along with a check or money order

Nu heb ik er 2;)maar daar blijft het zeker niet bij:D
Heb nu de HPI Savage Flux HP & een Traxxas Summit

Wat dat betreft kun je beter FLM nemen dan elk ander merk aluminium..
ALS je het al krom krijgt is het garantiewerk. :rolling:

If you bend it, break it or break off a screw in it we will replace it for a fraction of the cost.
Generally only the cost of shipping and handling.

All warranties are covered only through Fast Lane Machine. You must send in the damaged part along with a check or money order

@ Darkfire: Ja bijna wel he! haha. Maar ik denk dat de Savage wel "even" blijft ;).

@Care: True, maar A-Arms bijv. are doomed to bend, dus daar neem ik RPM's voor. Die zijn onverwoestbaar. Nouja, as a figure of speech dan ;).

Nog maar 2 ;

Er is wat de deur uit maar er staat nu de Kyosho MP9e bij.

Ik zou graag eens testen met vliegtuigen of heli's:).

Bij mij is het ook wat omgedraaid :)

- MBX6 en MBX6T van Mugen (beiden op nitro, respectievelijk Ninja en Os motortjes)
- Ishima Rave
- Associated B4 en sinds vandaag een Durango Dex410R :)

.

@Care: True, maar A-Arms bijv. are doomed to bend, dus daar neem ik RPM's voor. Die zijn onverwoestbaar. Nouja, as a figure of speech dan ;).

A-Arms van FLM kun je best nemen hoor.. Met die garantie kun je het best uitproberen.
Die van mij hebben al aardig wat te verduren gehad en zijn nog geen mm gebogen.

IMG_2458.jpg

Een keer frontaal tegen een betonblok aan met een wiel en ze gingen gewoon door.. Alleen wil je het wiel niet zien :rolling:

Bij mij staan in de garage:
Tamiya:
* TT-01 BMW Z4
* Supershot, nr 58054
* JPS Lotus 79 nr 58020
* Ferrari 312 T3 nr 58011
Marui: Big Bear
Nichimo:
* Lancia Stratos
* Porsche Moby Dick
AYK: 1/12 racer
Bolink: 2 x 1/12 racers
Even doorsparen nog voor wat nieuws deze winter.:p

A-Arms van FLM kun je best nemen hoor.. Met die garantie kun je het best uitproberen.
Die van mij hebben al aardig wat te verduren gehad en zijn nog geen mm gebogen.

IMG_2458.jpg

Een keer frontaal tegen een betonblok aan met een wiel en ze gingen gewoon door.. Alleen wil je het wiel niet zien :rolling:

Garantie is indd het mooie van FLM :cool:
zowiezo super service hebben ze...
mijn set is zwart geanodiseerd, werd toen door externe partij geregeld, deze partij had wat dingen verkeerd gedaan met mijn set.
FLM gecontacteerd en die hebben mij toen kosteloos de missende stukken toegestuurd.

Maar moet inderdaad zeggen FLM is geweldig spul
E-savage is nu soort van tank, zou alles moeten kunnen hebben...
De onderdelen voelen vrij licht aan en het geheel voelt echt zeer stevig aan maar uiteraard ook wel ff wat zwaarder
zie http://s987.photobucket.com/albums/ae353/dustink86/eSavage/ voor foto's :)

Echter mis ik nu alleen nog een leuke mamba monster combo oid, misschien volgend jaar maar eens wat geld ervoor opzij leggen + lipo's aangezien de verkoop van de esav toch niet echt wil lukken

Nu;
Stadium lightning 2pro+ P3 .28 picco.
Ansmann Virus 2.0.
HPI nitro rs4 rtr 3evo+
HPI e-firestorm flux 3s
HPI Sprint 2 flux 3s
:D

Grtz,
Michiel

@AndaInc, I love the bullet! Erg gave auto! Hoe rijd ie?

Wel ben gisteren nog eventjes gaan rijden met de auto en moet zeggen dat die zeer fijn rijd.
Hij is super stabiel op een zand / gras / grind / steen veld.
Hij loopt niet zo snel als een rustler maar wel veel stabieler.
Moet wel nog eens hoe ik de bochten iets sherper kan nemen zoals met de rustler en wss kan ik dat wel doen via de instellingen in de ESC
Driften gaat ook lekker en dat had ik niet verwacht dat dat zo goed ging.
Met mijn rustler kan ik zeer goed driften en dit wel minuten lang aan een stuk en nu met de bullet ging het ook vlotjes al moet ik het 4x4 driften wel iets beter onder de knie krijgen.

Desondanks dat het regende en het er een beetje nat/modderig bij lag bleef de auto ook zeer netjes en schoon binnenin (niet zoals bij de rustler waar de auto volledig vol met modder zat binnenin)

Dus moet zeggen het was de 350€ aankoopprijs wel waard.

Hallo,

ik heb 3 R/C auto's:
- Traxxas Rustler met EZRun 9T setje
- Losi Night Crawler
- Traxxas Rustler XL-5 met originele motor, momenteel voor spare parts gebruikt

Mijn zoon (10j) heeft een Traxxas Stampede met een EZRun 9T setje

Ben zeer tevreden van die EZRun setjes, als je die koopt op't moment dat de dollar zwak is, zoals nu, dan zijn die zeker hun geld waard, zeker als het is om zomaar te bashen.

Greetz,

Luc

Back