hoeveel rc auto´s heb je??

Heb nu een HPI Baja 5B SS (2dehands), ga binnen 2 jaar ofzo eens kijken voor een losi 5-ive, of nog wat sparen voor een hormann of een hurrax zynit :p

Momenteel 3, als ik de speelgoedwagentjes van 13 euro van de actie bij de lokale Shell stations hier niet meetel.

- Kyosho Optima Mid: Momenteel meer pronkstuk, er zitten zoveel upgrades op dat ik er nauwelijks meer mee durf te rijden. Bovendien ben ik de bijbehorende FM zender op het moment nog kwijt.

- Marui Ninja: Vandaag uit de mottenballen gehaald, en bleek nog goed te rijden ondanks de leeftijd. Vrijwel stock gehouden met als enige aanpassingen kogellagers in de wielblokken, ipv die rotte nylonlagers die na een paar ritten al bijna ovaal uitgesleten waren. En een upgrade motor van Conrad, geen idee welke precies, zal nu wel niet meer leverbaar zijn, want die is ook van dezelfde periode als de Ninja. Gaat in combinatie met een Sanyo SCRC 1900 stick pack van PK-racing (ook nog uit dezelfde periode maar heeft de jarenlange "winterslaap" overleefd) nog als de brandweer.

- Kyosho 2 WD (naam is me even ontschoten, uit dezelfde generatie als de eerste Lazer buggy): Aangeschaft omdat 2 WD ook zijn charme heeft, lekker driften etc. maar alleen gebouwd, en wacht nog op electronica. Kreeg tegen die tijd andere interesses.

Kleine update. De Kyosho 2WD is een Pro-X. Vandaag eens de zolder opgedoken om naar de auto's te zoeken, en die, tezamen met de Optima Mid, onder het stof opgedoken. Voor degenen die de Pro-X niet kennen, wat best mogelijk is, het is niet echt een populaire auto geworden, geloof ik, een plaatje:

images

Voor bashen te mooi, er zit nog geen krasje op, dus die gaat mooi op de plank. De Optima ga ik misschien weer rijklaar maken, al zal het dan wel voorzichtig rijden worden met zo'n prachtige "vintage" auto.

Verder inmiddels wat "klein spul" erbij verzameld, 2x Losi Micro T Baja, 1 keer Desert Truck, en 1 keer een gewone Micro T, maar dan met 2S Lipo.

ik heb er op dit moment 7:
2x Tamiya Audi Quattro 58036
Tamiya Df-03 full option met alu frame
Tamiya DF-03RA full option on carbon frame
Hpi RS4-2 Nitro Racer uitvoering
Hpi Mt2 Brushless (Heavy-Duty Custom)
Hpi Mini Pro Full option op alu frame (heb de nitro omgebouwd naar elec)

-Tamiya Sand Rover 2011 (in aanbouw, maar wegens tijdgebrek te koop)

-Traxxas Slash 2WD VXL 2009 (Proline Baja kap)

-Traxxas Slash 4WD VXL 2010

-Tamiya Manta Ray 1993

-Tamiya Grasshopper II 1997

Daarnaast nog (in delen) een Tamiya Monster Beetle 1989, Tamiya Alfa DTM 1995, Tamiya Hornet 1989 (incompleet)

Tamiya Hummer
Tamiya Pershing
Tamiya Kubelwagen omgebouwd naar proportionele aandrijving en besturing
Tamiya Sand Scorcher 2010
Tamiya FF03 Pro Scirocco GT24 in aanbouw

Tegenwoordig nog maar 2.. aangezien ik daar wedstrijden mee rijd is de rest verdwenen ivm budget (tjah alles moet altijd t beste zijn, en ik krijg maar een beperkt budget van de vrouw).

Axial Ax10 project voor sportklasse crawler
IMAG0190.jpg

Axial Xr10 Secret Agent
IMG_0046.jpg

Ik heb Een Ansmann master smacker Waar ik Blijste mee ben is m'n Xray NT1 2009
Met novarossi N12T1 Motor. (stock)

Ik heb een Kyosho inferno neo type 1,uit 2012, met 2.4Ghz zender.
Ik ben er zeer over te spreken, hij is makkelijk in gebruik en in ondeerhoud.
Groeten Jèthro

Back