hoeveel rc auto´s heb je??

Op dit moment 2.
Mijn Losi LST XXL met spoiler kit en T-Bone bumpers.
Omgebouwd naar brushless met een TD racing motormount en een Losi single speed adapter.
Set up : Tekin RX8 ESC en binnenkort een Castle 1717 ( of de Traxxas versie uit de X01), als ik er een voor een nette prijs kan vinden.
Een Hitec 7950TH servo en een Futaba R614FS Fasst ontvanger.
De bumpers ga ik wat bewerken, want ik vind ze nu wel erg groot.

En mijn laatste aanwinst, Een Losi Muggy met brushless conversie van RC-Monster, en een accubak van de Eight ( denk ik ).
Castle Mamba Monster ESC met Cappack en een Castle 1717 motor op 6S, meer power dan nodig :)

En de zender, een Futaba 4PKS-R:

een lrp blast 2 om alles maar mee te doen, beetje voor de fun
Big scale, Hormann bodemplaat, compleet alu uitgebouwd met Elcon, aandrijving, ophanging ect ect

Op dit moment 2.
Mijn Losi LST XXL met spoiler kit en T-Bone bumpers.
Omgebouwd naar brushless met een TD racing motormount en een Losi single speed adapter.
Set up : Tekin RX8 ESC en binnenkort een Castle 1717 ( of de Traxxas versie uit de X01), als ik er een voor een nette prijs kan vinden.
Een Hitec 7950TH servo en een Futaba R614FS Fasst ontvanger.
De bumpers ga ik wat bewerken, want ik vind ze nu wel erg groot.

En mijn laatste aanwinst, Een Losi Muggy met brushless conversie van RC-Monster, en een accubak van de Eight ( denk ik ).
Castle Mamba Monster ESC met Cappack en een Castle 1717 motor op 6S, meer power dan nodig :)

En de zender, een Futaba 4PKS-R:

Die muggy is vet. Ik zit ook te denken om een losi muggy/truggy of een mugen truggy bij te halen. Kan alleen nergens een complete vinden.

Heb zelf nu nog maar 2 autos staan
Losi ten scte
Losi 5ive brushless

De Muggy is inderdaad een hele fijne auto, maar denk er wel aan dat onderdelen steeds moeilijker worden om te vinden, omdat ze niet meer worden gemaakt.
Dus dan is een Eight oid misschien beter?

De Muggy is inderdaad een hele fijne auto, maar denk er wel aan dat onderdelen steeds moeilijker worden om te vinden, omdat ze niet meer worden gemaakt.
Dus dan is een Eight oid misschien beter?

Ja maar ik vind die oude versies losi shocks zo vet. Bij de nieuwere versies en mugens zijn die shocks allemaal een stuk dunner.

Klopt, die zijn erg gaaf inderdaad 2 flesjes shock olie voor het herbouwen van 4 shocks :)
Die shocks zijn alleen gebruikt op het LST platform en de Muggy.
Maar die van de Muggy zijn wel anders dan die van de LST, ietsje korter.

Sinds kort is de mbx7t eco ook te koop :)

Ik ben geen wedstrijd rijder weetje. Rij alleen af en toe recreatief op een baan. Heb daarvoor dus een losi ten scte.
Om dan nog eens 1000 euro uit te geven voor een mugen mbx7t die ik wss 1x in de maand voor half uurtje op een baan rij, vind ik een beetje zonde.
En ook omdat ik pas een brushless losi 5ive had gebouwd. (was ook niet goedkoop)

1 x Tamiya TT01 Drifter in progress
uryga2e7.jpg
dera8ume.jpg

Ik heb er 2.

De SC10 is de beste denk ik maar de uitdaging is om de Slash om te knutselen tot een wedstrijdwaardige auto.

sw7ex2.jpg

ekrfp0.jpg

2556sty.jpg

De ervaring met zowel sc als buggy (nitro en electro) zei mij hetzelfde.
Dus vandaar een buggy geworden.

Was wel twijfel, had bijna een associated Prolite 4x4 gekocht maar een buggy rijdt wat agressiever en daar houdt ik van..

hey allemaal

ik heb in totaal 11 wagens waarvan 7 op rust

namelijk

traxxas summit
traxxas 1/16 grave digger
hpi savage 3.5
traxxas rustler vxl

en op rust
hpi nitro rs4 (in onderdelen)
tamiya nitrothunder
tamiya tt01
kyosho inferno
kyosho mini inferno
cen mini madness
xray m18t

Laatst bewerkt:
Bij mij gaat t ook vlotjes met de verzameling,

Kyosho inferno
Kyosho Inferno Neo 2.0
Losi 8ight met een Novarossi Torro Nero.

Ik heb een Traxxas bandit gehad maar die is inmiddels al verkocht.
Ik heb nu een Xfactory X-6 Squared met een Novak GTB-3 en een Reedy modified 8,5T

Back