hoeveel spuitbussen ??

• Topicstarter Topicstarter vandenberg
  • Startdatum Startdatum
V

vandenberg

Guest
Een goeden morgen,

Ik heb even een vraagje aan jullie ik wil twee kappen spuiten een E-maxx kap en een baja 5T kap deze wil ik beide het zelfde gaan spuiten namelijk zwart met chrome.
Nu ben ik zelf niet zo ervaren met spuiten maar is er iemand die mij kan vertellen hoeveel spuitbussen ik nodig zou hebben van zwart en chrome de verdeling is zo'n 50% chrome en 50% zwart.

Goedemorgen terug. Er zullen niet veel spuitbussen opgaan maar dan moet alles in één keer lukken natuurlijk...

vind ik een domme vraag.

haal er 2 van elk en spuit eerst de baja.
kijk dan wat je verbruikt hebt en dan kun je inschatten wat je voor de maxx nodig hebt

ik heb gehoord dat een 5t shell tot 3 (normale/grote) bussen nodig kan hebben, als een emaxx shell zo groot is als ik denk ik dat je met 1 a anderhalf wel genoeg moet hebben (van die kleine tamiya bussen dan he?)

Bedankt voor je antwoord.

ik heb gehoord dat een 5t shell tot 3 (normale/grote) bussen nodig kan hebben, als een emaxx shell zo groot is als ik denk ik dat je met 1 a anderhalf wel genoeg moet hebben (van die kleine tamiya bussen dan he?)

Ral nummers Tamiya spuitbussen 100ml.

Hallo,

Weet er iemand van jullie de ral-nummers van Tamiya (spuitbussen)Ben op internet wezen kijken maar daar kom ik niet uit.

Groet,

Skip67.

Back