hoeveel voor de kyosho landjump

Discussie in 'Algemeen auto's' gestart door ronnie_hertog, 6 mei 2004.

  1. een vader van een vriend van mij heeft een kyosho landjump, hij rijd nog perfect, de motor is goed ingelopen enz.
    originele motor, originele banden
    hoofdkleur is aluminiun kleur met rode rolkooi
    alleen de voor zeskanmeenemer is niet helemaal goed meer, hij vroeg zich af hoeveel hij ervoor zou kunnen krijgen.

    een foto ter verduidelijking, dit is het model maar niet zijn wagen
    [​IMG]


    ronnie
     
  2. Joost

    Joost

    Lid geworden:
    20 aug 2002
    Berichten:
    3.272
    Locatie:
    Veldhoven
    Even verplaatst naar het Auto gedeelte.. :roll:
     
  3. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.486
    Locatie:
    Sassenheim
    Probleem is dat dit model al ruim 10 jaar oud is....

    Meer voor de verzamelaar dan voor de serieuze rijder.
     
  4. Viper-RC

    Viper-RC

    Lid geworden:
    24 feb 2004
    Berichten:
    497
    Locatie:
    Drachten
    dit lijkt me meer iets voor Bart_Banaan, hij verzameld namelijk oude rc-cars :D
     
  5. corvette

    corvette Guest

    Mooie auto , alleen geschikt voor de verzamelaar.

    Is de auto in goede staat ? Het is een mooi model maar is niet zoveel gevraagd als verzamel object. ( niet zoals de Bruiser of FORD 150 van tamiya bijvoorbeeld ).

    Maar ik heb best interesse in de auto ....
     
  6. hij wil hem niet verkopen hij vroeg zich alleen af hoeveel hij ervoor zou kunnen klrijgen

    ronnie
     
  7. Bart_Banaan

    Bart_Banaan Forum veteraan

    Lid geworden:
    26 nov 2003
    Berichten:
    5.964
    Locatie:
    RC-Junkies.nl
    Een goeie en complete kan je regelmatig op franse en duitse veilingsites vinden. De auto was in Frankrijk heel populair, en is daar in grote aantallen verkocht. En er zijn er vrij veel van bewaard gebleven. De vraagprijzen liggen daar meestal rond de 150 tot 200 euros. Laatst stond er nog eentje hier op Marktplaats.nl, met een vraagprijs van 350 en die is NIET verkocht, er werd zelfs niet op geboden omdat die vraagprijs gewoon veel te hoog lag!! Ik denk dat het beste bod, als hij compleet is met zender, ontvanger en servo's uit die tijd toch ergens rond de 200 tot 250 zal liggen. Dat vind ik relatief veel hoor, zeker gezien de nieuw prijs van ongeveer 430 euro (940 gulden), en omdat er toch wel veel nog van bestaan. Ik zou er zelf echt niet meer dan 150 voor betalen, want daarvoor zijn er op buitenlandse veilingsites (Ebay frankrijk/duitsland) echt wel goeie exemplaren voor te vinden. Dus ik denk dat de waarde van de auto nu rond de 175 euro ligt, misschien iets meer als hij een goed verkoop praatje heeft, misschien iets minder als er veel aan verbouwd is...
     
  8. corvette

    corvette Guest

    Het was te proberen ;-)

    Ik ga volledig mee met de prijzen Bart Banaan. Er staat er momenteel ook een op ebay ( internationaal ). Ben benieuwd wat die gaat doen. Maar dat is wel een totaal nieuwe.
     
  9. Bart_Banaan

    Bart_Banaan Forum veteraan

    Lid geworden:
    26 nov 2003
    Berichten:
    5.964
    Locatie:
    RC-Junkies.nl
    http://www.landjump.net/

    Dat is een aan de Landjump opgedragen website, met redelijk veel info!

    "THE ORIGINAL site dedicated to the vintage world of Radio Control,
    SPECIALIZING in (KYOSHO) and (Thunder Tiger)"
     

Deel Deze Pagina