Hoever moet jij rijden tot het vliegveld?

Hoi

Ik vroeg me af hoelang jullie moeten rijden met de wagen vooraleer je op het vliegveld geraakt? Korte maar krachtige vraag :).

mvg

ik weet niet waar de vraag vandaan komt maar als je het heel graag wil weten dan sta ik binnen 10 minuten te vliegen :D

ik weet niet waar de vraag vandaan komt maar als je het heel graag wil weten dan sta ik binnen 10 minuten te vliegen :D
omdat er een kleine kans is dat ik een andere club dan mijn vorige moet zoeken :( is zo'n 40 minuten rijden(30km) als ik andere club moet nemen.. pff

Laatst bewerkt:
60 en 70 km (nu nog lid van een club die 115km weg ligt, maar daar ben ik dit jaar nog geen 1 keer geweest en ga ik opzeggen).

Wel suf eigenlijk heb een 2 clubs op 5min afstand van huis :roll:

Laatst bewerkt:
ahum.....

156,3 kilometer om precies te zijn

Maar denk dat ik wel een uitzondering ben hiermee :rolleyes:

Groet,
Theo

ahum.....

156,3 kilometer om precies te zijn

Maar denk dat ik wel een uitzondering ben hiermee :rolleyes:

Groet,
Theo

dan hoop ik voor je dat je een zuinige auto hebt!

met de brommer ben ik in een half uur op de club (het is de club die het dichtst bij ligt).
het is wel een prachtige club met heel veel ruimte en geen enkel opstakel.
helaas geen clubgebouw maar dat is ook een heel mooi voorecht als je dat mag hebben aan je veld.
lijkt me ook wel raar een gebouw midden op de hei ;).

tja zo kan ik de hobby ook duur maken.......

Ach, je moet wat over hebben voor je hobby ;-)

Ik heb het gewoon erg naar mijn zin bij de club waar ik lid ben.
Daarnaast vlieg ik met mijn EasyStar hier bij een boer op het land (met toestemming) op een minuut of 5 rijden hier vandaan.

Maar voor het echte werk, rijd ik graag naar Nistelrode :thumbsup:

Groet,
Theo

juist een club gevonden op kwartiertje rijden, !
er mag Elke dag gevlogen worden buiten maandag en vrijdag, van 13u tot zonsondergang, can't get any better.
Ook geen lokaal zo blijkt maar ach maakt niets uit. Morgen kijkje gaan nemen

Back