Hoever moet jij rijden tot het vliegveld?

Ongeveer 2min woon heel dicht bij de club.
Ga altijd op de fiets

Maar dan nog dat eind het weiland in, zo'n 600meter zwoegen. Dat red jij met je karretje achter de fiets niet in 2 minuten denk ik ;).

Voor mij is het overigens ca. 11 km, maar dat zijn allemaal binnenweggetjes en duurt dan toch ruim een kwartier. Maar dan nog de rest, ofwel het hele zwikkie uit de auto halen, op een karretje zetten en vervolgens 600m door het weiland om bij ons veld te komen. Alles bij elkaar ben ik dan toch 45 minuten bezig voor ik op het veld sta.

ongeveer 20 km rijden, ben er in een kwartiertje/halfuur meestal wel. Vroeger op de fiets gedaan meestal rond de 40-45 minuten, ik reed flink door toentertijd:)

Voor 2 clubs waar ik lid ben moet ik ook zo'n 120km rijden.

(idee omdat dit topic in het cafe staat om de titel iets algemener te maken?)

ahum.....

156,3 kilometer om precies te zijn

Maar denk dat ik wel een uitzondering ben hiermee :rolleyes:

Groet,
Theo

ik zit niet bij een club ,dus heb ik zelf maar een vliegveld gemaaid.
dus 30 sec lopen naar de schuur en ik kan vliegen .

gr paulus
full

gr

Laatst bewerkt door een moderator:
In 21 minuten, 23 km, ben ik van Hilversum op het veld van G&E VVM.

ik zit niet bij een club ,dus heb ik zelf maar een vliegveld gemaaid. Dus 30 sec lopen naar de schuur en ik kan vliegen .
gr paulus

Enerzijds ben je een bofkont maar andere kant lijkt me dat wel heel ongezellig. Als er bij ons eens verder niemand op het veld is hou ik het na 30 minuten wel voor gezien.

Enerzijds ben je een bofkont maar andere kant lijkt me dat wel heel ongezellig. Als er bij ons eens verder niemand op het veld is hou ik het na 30 minuten wel voor gezien.

precies wat ik mij ook zat te bedenken.

Maar toch wel gaaf effe sávond wat vluchtjes maken. hoef je niet helemaal naar de club te gaan.

grtz

precies wat ik mij ook zat te bedenken.
Maar toch wel gaaf effe sávond wat vluchtjes maken. hoef je niet helemaal naar de club te gaan.
grtz

Ja, daar heb je helemaal gelijk in. Dat doet me dan weer denken aan de vakantie op de camping in Frankrijk :). Even naar het trapveldje lopen en een paar lipotje's leeg vliegen met een clik of wanneer er een beetje wind stond met een swift. Tot mijn verbazing was ik dit jaar niet de enige op de camping, en dat maakte het nog leuker ;).

Goh, en ik maar zeuren dat 20km al te ver is. dat was dan ook een van de redenen dat ik
gestopt ben bij een club te vliegen. De andere reden was dat er een bepaald lid een vervelende zeur was die heel het vliegen an sich te serieus nam, en dat gezeur was ik gewoon beu, want ik kom er voor m'n ontspanning, en niet om m'n eigen op te vreten totdat ik ontplof en dat lid een schop onder z'n hol verkoop.

Back