Holiday event 2008

ik was er zaterdag een tijdje. De goede sfeer was het eerste wat me opviel. Een prettige club volgens mij.

Kijk even naar dat videolinkje, een verkeerde video start op. De juiste video staat dan links boven in de lijst en is zeker de moeite waard om te bekijken :D:D

groetjes Captain Krimson

[off-topic-mode]Je refereert aan mijn 40 jaar oude Ami zesje?[/off-topic-mode]

groetjes Captain Krimson

Het was weer een prima vliegweekend.
Mooie foto's van Toine maar er zijn er vast meer, zoals gewoonlijk was mijn fototoestel er niet bij vergeten.
Volgend jaar maar weer maar of er dan nog holiday's zijn is de vraag er is dit weekend toch weer een afgeschreven.

Groet Peter

:D de tweede foto is van mijn MPX Fox (Die overigens voorbeeldig vloog bij zoveel wind, en later op de dag vrijwel zonder wind gewoon geweldig)

Heerlijk toestel is het toch, helaas de laatste exemplaren (en al mijn Graupner mini discusjes) daar verkocht aan kinderen - niet eens de verzendkosten doorberekend.. :P

O ja iedereen nog bedankt voor de prettige zondag.
Lekker veel gevlogen.:p

En ja de Beech had een doorgebrande servo.
Die de luchtvalve bediend.
En ja dan gaan de wielen echt niet meer uit.

Groeten Han.

En zelfs nog ééntje van mijn EZ* (vóór het nare voorval met storing, verdwijnende lipo's en in maisvelden dwarrelende toestellen...) :D

De EZ is alweer in orde trouwens, dankzij een bak heet water, een degelijke radiocheck (geen tikje meer op de servo's in anderhalf uur testen! Ik blijf erbij dat iemand in de buurt op hetzelfde kanaal gezeten heeft..) en een levering van UH met twee nieuwe 2100 lipo's..

door het hete water "hervormt" de elapor zich (heb het al een keer eerder gezien dat iemand heet water nam om zijn EZ* uit te deuken)

Back