Holiday-event

Yeah,
Holiday net op tijd af,
morgen nog even invliegen
foto...? komt later wel, is nu nog wit

Ook nog net op tijd af: Een GWS A10 ... Geen tijd om van tevoren in te vliegen dus dat doen we dan maar ter plaatse.
Bij gebrek aan Holliday moet je toch wat ;)

Zelfde hier, Formosa hopelijk vanavond net af 8) ... T'is een beetje een grote Holiday en broertje van de A10 :P .

A10? Welke fans? of met props.

Ik heb een GWS B2 met EDF55-300H net nieuw nog in de doos.

En GWS zero en P51 (ook in doos).

Bij slecht weer wordt het plakken dus...

Goh, ik dacht dat ik de enige was die alles op het laatste moment af maakte.

Ik heb vorige week een nieuwe holiday gebouwd die hoop ik het holiday event wel overleefd. Vanavond nog even een nieuwe romp voor de funtana en een doosje om mijn zelfgebouwde lader bouwen en ik ben er ook klaar voor :lol: .

Tot morgen !! :lol:

okay....

holiday bijna af.... nog ff hoogteroertje er aan plakken... morgen ter plaatse nog de ontvanger erin... en dan gaan!!!

Het was leuk en gezellig jongens!

Vooral toen de laat in de avond de wind wind ging ligen, en iemand langzaam maar zeker het licht uit dee.
Met aap buiten vliegen in het donker, bijgelicht door een zoeklicht is een aparte belevenis.

Het was inderdaad erg gezellig. Vandaag beloofd een top dag te worden, want we gaan de zender van Niek verloten, die hij gisteren is vergeten mee te nemen? :D

Het was weer super !!!

Bij het nachtvliegen met 2 led's bleef de net 1 week oude holiday wel heel, jammer genoeg naar iets te lang limbovliegen niet meer :lol: .
Al met al vond ik het een geslaagd event, met toch nog goed weer.

mooi

jongens ik denk dat we weer een geslaagd event hebben gehad het is toch gezellig geweest ondaks het weer 8)

ja,... kom zeker nog een keer,
nieuwe Holiday vloog goed,

dat was wel een hele grote slowflyer (foto Ruud)
39.jpg

Twee stickers ???

Weet je wel hoeveel moeite het kost om als "vriend-van-het-Forum" je sticker te krijgen? :wink:

Erwin Lokhorst zei:
Twee stickers ???

Weet je wel hoeveel moeite het kost om als "vriend-van-het-Forum" je sticker te krijgen? :wink:

Zelfs nog nooit "live" gezien, ûh hoe zit dat Robert :?: me friend of forum too.......

Back