homebrew dlg , HELIOS src

Ik vindt dat je verbazend snel bouwt! Ik zit al maanden te pielen aan een gebagde vleugel...

Met welke vleugel heb je nu net test gevlogen, Zone II of Edge?

hi,

met de zone 2

ik moet er bij zeggen dat de "oude" edge vleugel gebagd was en aangezien het de eerste vleugel was die ik ooit bouwde was hij van mindere kwaliteit (LE wat vlak op sommige plaatsen ,enz..)

-kristof-

Ik vindt dat je verbazend snel bouwt! Ik zit al maanden te pielen aan een gebagde vleugel...

Met welke vleugel heb je nu net test gevlogen, Zone II of Edge?

hi,

ik heb vaandaag nog wat gegooid en mijn eerste indruk van het toestel werd bevestigd , hij vliegt echt super goed!

onmiddellijk een belletje gevonden en naar 130 meter gestegen , als ik het toestel nog maar moelijk kon beoordelen besloot ik terugtekeren en bijna terug een nieuwe bel gevonden (zat toen op 50 m) en zo naar 110 meter geklommen .
de vlucht duurde zo'n 8 minuten .

s'avond's nog wat gegooid en "dead-air" tijden gevlogen
vroeger gooide ik zo'n 43 meter gemiddeld en vloog 1m45
nu gooi ik gemiddeld 48 meter en vlieg zo'n 2m10

-kristof-

Kristof,
Dit klinkt wel heel belovend !
PeterP

Laatst bewerkt door een moderator:
hi,

deze was zonder ballast en zit op 275-280 , k'moet nog eens nawegen .
ik heb net een nieuwe vleugel uit de mal gehaald , een kevlar disser cf d-box zoals de vorige aleen weegt deze 10 gram minder:cool:

het volgende toestel wil ik dan ook rond 260 gram krijgen .

-kristof-

@Kristof:

Met hoeveel grammen aan je vingers gooi je deze fantastiche tijden eigenljik?

hi,

vandaag wat gegooid met enkele belgische piloten en iedereeen was aangenaam verast van de lanceer hoogte van men helios.
mijn record is gestegen naar 52 meter (vroeger was dat 43).
met een gemiddelde starthoogte van 50 meter.

een andere belgische piloot kon hem 59 meter hoog krijgen , zelf ook een persoonlijk record denk ik.

in de voormiddag het opgenomen tegen twister 2 en blaster's en ondanks mijn beter starthoogte was ongeveer gelijktijdig beneden .

in de namiddag ging het een stuk beter en heb ik de regerend belgisch kampioen 4 op 5 keer verslagen eerst met zen blaster 3 en dan met zen twister 2 , het was windereg en door mijn starthoogte ging het zo vlot .

ik kijk ontzettend uit naar malden volgende week!

-kristof-

moet me gewonnen geven als ik tegen de helios moet vliegen
de werphoogte was meer dan oke
Kristof jij bent goed bezig

hi,

k'heb daarnet nog ff gaan gooien en heb men zwaartepunt wat verder naar voor gebracht , het heeft me een nieuw persoonlijk record opgeleverd 57 meter!

en ondanks de vrij forse wind stak hij zeer behoorlijk door .

yves

winglets stond al op mijn to do lijsteje , maar dat kan nog even duren.

-kristof-

yves
winglets stond al op mijn to do lijsteje , maar dat kan nog even duren.
-kristof-

Kristoffel,

Ik stuur je alvast een winglet sample ,als je mij jouw post adres wilt doormailen.

Als jet het privé wilt houden (vanwege de fiskus) mail me dan privé : ydevriendt @ hotmail . com

Anders ben ik bereikbaar via Bart De Wever (mijn persoonlijke sekretaris).

Groetjes,

Yves

Is er een foto of tekeningetje van de winglets waar jullie aan denken te gaan gebruiken?

Well . . . yes ! we're gonna have a "wingding" - a summer smoker underground : it's just a dug out that my dab built, in case the Reds decide to push the button down :

I hear you're mad about Brubeck, we gotte have some winglets on the new frontier : vVy0ZVQcl7E[/media] - NEW FRONTIER - DONALD FAGEN ( ! ORIGINAL VIDEO ! )

Enjoy it Oswald, and I hope you have the right dynamic for the New Frontier :p

Yves

Laatst bewerkt door een moderator:
hi yves,

ik heb dhr: De Wever gecontacteerd maar deze zou het momenteel te druk hebben ......hij zei dat hij met iets bezig was dat al lang af had moeten zijn....? :D

-kristof-

Kristoffel,

Ik stuur je alvast een winglet sample ,als je mij jouw post adres wilt doormailen.

Als jet het privé wilt houden (vanwege de fiskus) mail me dan privé : ydevriendt @ hotmail . com

Anders ben ik bereikbaar via Bart De Wever (mijn persoonlijke sekretaris).

Groetjes,

Yves

hi yves,

ik heb dhr: De Wever gecontacteerd maar deze zou het momenteel te druk hebben ......hij zei dat hij met iets bezig was dat al lang af had moeten zijn....? :D

-kristof-

Ja, den Bart had me de winglets vast beloofd voor eind november 2010.

Jammer voor hem, want met winglets had hij alreeds een paar maanden kunnnen DLG'en hetgeen aan zijn buik geen kwaad zou gedaan hebben.

Hoe zit het jouw PM en jouw postadres Kristoffeltjen ? Mijn wingletsample (in één woord) ligt gereed, klaar, fertig, af, ready steady, go !!!

Later ... gator,

Yves

PS : By the way, meine kadee : Cee Gee voor de V3 bij 74mm is tops !

Laatst bewerkt:
Back