Honey Bee Cp3 Tolt om zijn as

Hallo,

Ik heb sinds een tijdje de Honey Bee cp3 en nu heb ik pas een crashje gehad waarbij de vleugels kapot zijn gegaan. Nu heb ik ook nog het probleem erbij dat de heli om zijn as tolt. Ik heb al aan het knopje proportional gedraaid maar het maakt niks uit. Weet iemand hoe dit kan of heeft nog iemand dit gehad? Kan het aan de rotor liggen, dat hij schade op heeft gelopen?

Met Vriendelijke Groet,
Tim

Laatst bewerkt:
137413d1265577787-club-honey-bee-cp3-simile-all-sr-honey-bee.jpg

Dit is gewoon een foto van de heli. Er is niks aan de heli zelf te zien.

Inderdaad niets je zien. Wellicht is 1 van je motortjes stuk of je 4in1. Ruik een aan die componeten of er van stinkt
Groeten
Martin

Mooi. Haal de bladen er even af en spin hem stevig op. Kijk dan van boven af of je kop niet zwabbert. Zo ja as krom.
Ruik ook eens aan het tailmotortje. Zou kunnen zijn dat die niet obtimaal werkt. Welke kan draait de heli op Vanachter af gezien naar rechts. Motorje levert niet meer het juiste vermogen. Vervangen!
Groeten
Martin

Laatst bewerkt door een moderator:
Als ik naar het flipje kijk is er inderdaad wat mis. De mainshaft moet bij het draaien stil staan. Haal alles van je mainshaft af en laat hem draaien. STaat hij stil dan stuk voor stuk er wer opzetten (steeds proberen)
Groeten
Martin

Back