honey bee FP inbusje dol

• Topicstarter Topicstarter ambush
  • Startdatum Startdatum
A

ambush

Guest
hey heren

ik zit met een probleempje

bij de honey bee zit er in het midden van de as een klein blokje met een kleine inbus erin(denk dat het zorgt dat de as er niet uit kan of omhoog en omlaag beweegt)
nu merkte ik dat de as zoon 8mm op en neer kon bewegen(en dan bewoog ook de swash-plate dus vloog als een dweil)
nu wilde ik uhm los draaie maar zit muur en muur vast en is egt dol.
geworden ik kom er ook verder niet bij heeft iemand een manier anders moet ik het hele frame van elkaar af draaie en wil ik liever vermeiden.
heeft iemand meschien idee hoe op telossen ??

gr kenneth

griptang is je vriend ;)

52275.jpg

Toolstation > Handgereedschap > Tangen > Griptang

voor onder een tientje bij de bouwmarkt en echt ideaal, krijg je alles los mee :D

Nu maar hopen dat het geen inbus is met schroefdraad aan de buitenkant, die dus in het gat verdwijnt. Want dan is er niets om de "pakken" met die griptang. In dat geval is een Torx schroevendraaier de beste tip, zoals Marc 2 al aangaf. Die hebben zo'n stervormige kop met 6 scherpe punten. Daarmee krijg je meestal wel vat op een dolle inbus.

Laatst bewerkt:
het is inderdaad die ene met schroefdraad aan de buiten kant in soort van in frame verdwijnd

zal mogen gamma eens afzoeken voor zoon torx

In het meest extreme geval gewoon een bitje pakken met een platte kop en die er in 'rammen' / 'tikken' en dan losdraaien.

Je kan ook nog proberen een 'stokje' er in te lijmen met secondelijm.

Back