De Kyosho-bladen hebben duidelijk minder pitch dan de originele en zijn ook een stukje degelijker. Duidelijk de betere keuze als je 3S vliegt.
Gisteren e.e.a. uitgebrobeerd; de HBFP vliegt echt super met die bladen. Heb ook niet het idee dat 3S overkill is qua belasting met die bladen - echt prima.
Met een iets langere batteryhangar en een klein knipje in de body heb je 't zwaartepunt met een 1000 mah 3S-lipo zo voor elkaar.
Ik ben op zoek gegaan naar die kyosho M24 ca 1015 bladen voor mijn Honey Bee FP maar kon ze in NL nergens vinden. Ze schijnen de HBFP betere vliegeigenschappen te geven.
Eerst alleen in de USA (RC planet of de kyosho site in de USA). Verzendkosten zijn dan hoog.
Maar toen stuitte ik via het productnummer uit de kyosho onderdelen lijst (4955439774823) op een site in duitsland waar ze (o.a) de bladen verkopen voor € 7,25 per stuk.
Voor de eventuele andere geinteresseerden : MHC WebShop
aanvulling: bij bestelling via hun site krijg je als je bij PLZ (PostLeiZahl) de nederlandse postcode invult een foutmelding. De oplossing is om bij postcode alleen de cijfers in te vullen en dan bij opmerkingen onderaan nogeens je complete adres met volledige NL postcode te vermelden.
succes
Rob
Laatst bewerkt: