Honey bee fp v2 shaken

Oplossing: zodra het landen en opstijgen goed gaat, kruis eronder vandaan, zal je gelijk merken dat het vliegen een stuk stabieler is... gewoonn 4/5 accus alleen opstijgen/landen oefen, gaat dat goed, en met alle 4 balletjes tegelijk, erondervandaan slopen die hap, dan heeft het toch verder geen nut meer

Heb het vijsje er langs de andere kant er ingedraaid daar is wel geen gaatje in plastic maar een gleufje maar nu blijf het mooi zitten het vijsje klemt in de tail boom dus denk na een tijdje komt het vanzelf losser te zitten wan echt stevig is het niet.
Ben volop aan het het oefenen, heb een extra lipo besteld op extreme deal zodat ik korter na elkaar kan vliegen
dus kan nog wel effen duren vooraleer ze hier is.

Bedankt Celifor,
Heb het meteen gedaan en het zit indd een heel stuk beter zo. :D
gr,
Jurriaan

Heb het vijsje er langs de andere kant er ingedraaid daar is wel geen gaatje in plastic maar een gleufje maar nu blijf het mooi zitten het vijsje klemt in de tail boom dus denk na een tijdje komt het vanzelf losser te zitten wan echt stevig is het niet.
Ben volop aan het het oefenen, heb een extra lipo besteld op extreme deal zodat ik korter na elkaar kan vliegen
dus kan nog wel effen duren vooraleer ze hier is.

Ik heb net nieuw uit de box honey bee v2 , wat een **** ding. Schud onwijs als of de blades niet goed staan. Heb geen idee waar ik moet zoeken

Is geen c** ding. Gewoon goed afstellen. Swashplat horizontaal en je bladen zo verbuigen dat ze in 1 spoor draaien
Groeten
Martin

Ik heb net nieuw uit de box honey bee v2 , wat een **** ding. Schud onwijs als of de blades niet goed staan. Heb geen idee waar ik moet zoeken

Iviss, Ik heb de mogelijke oplossing in je andere draadje gepost. Als je nog vragen hebt pb maar even dan geef ik meer details waar nodig. Ik heb precies hetzelfde probleem gehad en heb het probleem op kunnen lossen zonder geld uit te geven aan onderdelen! :D

Back