honey bee fp

hallo ik heb een honey bee fp gekocht maar helaas is er geen nerderlandse beschrijving bij
mijn vraag?
is er iemand die mij een nerderlandse vertaling kan verschaven of is die er niet

honey bee

beste Jeroen en Student
bedankt voor de gouden tip.heb nog een vraag?
waar ik hem besteld heb die mensen hebben de knuppels over gezet,dus mijn gas zit nu op de rechter kant kan ik mijn hekrotor ook om zetten zodat ik de Rechts en Links sturen ook op de rechter knuppel krijg.

kan ik mijn graunper mx12 zender ook voor de heli gebruiken.ben namelijk een vleugelvlieger
en daar heb ik richting ook op de rechterknuppel

Even een gek idee, maar zou je niet gewoon stick mode 2 instellen?

Dit is voor helivliegers de meest gebruikte mode, dus als een ander eens met jouw heli wat voor moet doen of moet testen, dan kan dat ook

Wat jij bedoelt is stick mode 1 (denk ik)
Komt ook voor, maar tussen de helivliegers kom je meer nr 2 tegen

Dus links: gas (omhoog - omlaag) en staart (Links - Rechts, waarbij de neus naar rechts gaat als je rechts duwt)

Rechts : functies van de swash, gehele heli links rechts, vooruit achteruit.

je bent nu nog in de lerende fase, het zou wijs zijn als je nu meteen goed leert :mrgreen:
Later is dat lastig

Wel even opletten dat je eea omzet in de zender, gasfunctie heeft in de heli doorgaans geen veer, de rest wel (met veer bedoel ik dat de stick zelf weer in het midden gaat staan als je hem loslaat)

Back