Gisteren mijn Honey Bee FP2 binnen gekregen.
Meteen begonnen met uitpakken en de lipo`s alvast op de lader gezet.
Daarna de handleiding gaan lezen (niet veel nieuws stond er in ik wist het al van de Coax-heli) en de heli een beetje meer afgesteld.
En toen de eerste sprongetjes proberen te maken. Maar bij het ligt op zijn pootjes proberen te laten staan en hem op 1 plek proberen te houden. Merkte ik op dat zodra zijn pootjes ligtjes van de grond kwamen hij meteen naar links wilde gaan. Dus ik gekeken of ik misschien wat was vergeten, stond het armpje aan de servo niet 90graden dus verzet en afgesteld.
Weer geprobeerd (beetje volhouden). Maar weer ging die naar links.
Dus ik tegen sturen maar toen merkte ik dat hij naar voren helde in plaats van rechts?¿?
Nu was mijn vraag kan dit kloppen en moet ik dan gewoon tegen sturen?
Of zou er toch nog iets fout staan. Eventueel kan ik wel wat foto`s plaatsen voor de verduidelijking van het afgestelde.
Nu valt mij ook op dat veel mensen zo`n trainings kruis hebben.
Maar is dat echt beter? Heb ook gelezen dat het niet beter vliegt¿
Sorry voor de vele vragen (en de tijd om de lap tekst te lezen).
Maar hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.
Of is er misschien iemand die in de buurt van waddinxveen/Gouda woont en mij hierbij kan helpen?
Meteen begonnen met uitpakken en de lipo`s alvast op de lader gezet.
Daarna de handleiding gaan lezen (niet veel nieuws stond er in ik wist het al van de Coax-heli) en de heli een beetje meer afgesteld.
En toen de eerste sprongetjes proberen te maken. Maar bij het ligt op zijn pootjes proberen te laten staan en hem op 1 plek proberen te houden. Merkte ik op dat zodra zijn pootjes ligtjes van de grond kwamen hij meteen naar links wilde gaan. Dus ik gekeken of ik misschien wat was vergeten, stond het armpje aan de servo niet 90graden dus verzet en afgesteld.
Weer geprobeerd (beetje volhouden). Maar weer ging die naar links.

Dus ik tegen sturen maar toen merkte ik dat hij naar voren helde in plaats van rechts?¿?
Nu was mijn vraag kan dit kloppen en moet ik dan gewoon tegen sturen?
Of zou er toch nog iets fout staan. Eventueel kan ik wel wat foto`s plaatsen voor de verduidelijking van het afgestelde.
Nu valt mij ook op dat veel mensen zo`n trainings kruis hebben.
Maar is dat echt beter? Heb ook gelezen dat het niet beter vliegt¿
Sorry voor de vele vragen (en de tijd om de lap tekst te lezen).
Maar hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.
Of is er misschien iemand die in de buurt van waddinxveen/Gouda woont en mij hierbij kan helpen?
Laatst bewerkt: