Honey Bee King 2 wat vraagjes

• Topicstarter Topicstarter cylon
  • Startdatum Startdatum
C

cylon

Guest
Hallo ik heb 3 dagen terug .
Honey bee king 2 binnen.
Uit gepakt baterij geladen de ontvanger gebonden met de zender. (2,4ghz) zender
Maar nu krijg ik mijn helikopter niet van de grond en en met de pitch krijg ik hem ook niet om hoog.
Weet iemand hoe dit komt?

Met vriendelijker groeten
Cylon

Srry voor mijn spelling fouten:sleepy:

Het kan vanalles zijn...... of op de zender of op de heli zelf. Ws geeft de heli niet genoeg pitch. Wat je kunt testen is de motor loskoppelen en met je zender pitch en throttle (gecombineerd op throttle stick) geven. Als je throttle stick iets omhoog staat zouden de bladen vlak moeten liggen. Als je meer throttle geeft zouden de bladen moet draaien vanaf dat nulpunt. Zo niet dan moet je je zender of heli servo inregelen.

Het helpt als je bij je naam zet waar je woont. Wellicht zit er een heli vlieger om de hoek die je zo kan helpen..... Ook helpt het om naar een vliegclub te gaan.

Dank u voor de tip ik gaa daar is mee aan de slag

Als mensen nog meer tips hebben altijd WELKOM :D

Btw ik kom uit de plaats: sliedrecht zhz

Weet je wat ik doe ik bel morgen die man op
Staat op zijn website vlieg klaar
En dat was het helemaal niet wij moesten nog van alles doen voordat ik kon vliegen en wat we ook doen alle standen van pitch gehad gebeurt helemaal niks !!
en ik ga over 4 dagen op vakantie ik bel die man op of 1 stuur mijn een getesten ingevlogen helikopter die hij zelf heb afbestelt of me geld terug

Met vrienderlijken groeten
Cylon

Wie kan mij helpen ?????

Ik heb al een tijdje de Honey Bee King V2 maar ik heb er nog nooit mee gevlogen
de helicopter trilt als een gek ik kan hem niet stabiel krijgen
zodra ik een klein beetje gas geef dan begint de helicopter te dansen als een gek en ook mij riem van de staart rotor slipt wie kan mij helpen ????

Wie kan mij helpen ?????

Ik heb al een tijdje de Honey Bee King V2 maar ik heb er nog nooit mee gevlogen
de helicopter trilt als een gek ik kan hem niet stabiel krijgen
zodra ik een klein beetje gas geef dan begint de helicopter te dansen als een gek en ook mij riem van de staart rotor slipt wie kan mij helpen ????

Hallo ik heb 3 dagen terug .
Honey bee king 2 binnen.
Uit gepakt baterij geladen de ontvanger gebonden met de zender. (2,4ghz) zender
Maar nu krijg ik mijn helikopter niet van de grond en en met de pitch krijg ik hem ook niet om hoog.
Weet iemand hoe dit komt?

Met vriendelijker groeten
Cylon

Srry voor mijn spelling fouten:sleepy:

Op je zender zit linksboven een schakelaar voor idle up. Daarbij zit een draaiknop "hov.pit" waarme je de pitch-gas kan mixen. Waarschijnlijk staat deze heel laag ingesteld zodat je te weinig pitch krijgt. Draai hier eens aan als hij op toeren draait. (richting +) Rechtsboven ze de "pit.trim". Speel eens met deze knoppen.

Kom niet aan de idle up schakelaar, dan gaat hij plankgas draaien. Dit is voor kunstvlucht (3D).

Op je zender zit linksboven een schakelaar voor idle up. Daarbij zit een draaiknop "hov.pit" waarme je de pitch-gas kan mixen. Waarschijnlijk staat deze heel laag ingesteld zodat je te weinig pitch krijgt. Draai hier eens aan als hij op toeren draait. (richting +) Rechtsboven ze de "pit.trim". Speel eens met deze knoppen.

Kom niet aan de idle up schakelaar, dan gaat hij plankgas draaien. Dit is voor kunstvlucht (3D).

Ik heb all aardig gedaan met de trim en de pitch knop
idle knop is voor op ze kop te vliegen zow dat je een positieve pitch krijg en negatieven
Ik heb allen mogelijk heden op de afstand bediening be kant gehad maar hij kom mis maar 1 mm naar boven

Met vrienderlijekn groeten
Cylon

Back