Honeybee fp met zender mx12, mogelijk?

Ik vroeg even na bij mijn winkel of het mogelijk was de Mx 12 te gebruiken bij de Honeybee fp
aanstaande Vrijdag heb ik mijn heli en ik wil hem vliegen met de Mx12.
hij wist niet precies hoe dit in zijn werk zou moeten gaan en zei dat hij vreesde dat ik het niet aan het werk ging krijgen met de 4 in1 controller.
Hebben jullie bevindingen of tips voor mij, ik verneem het graag :)

als de 4in1 controller fm is en de mx12 is ook fm dan zou je lijkt mij gewoon kristallen kunnen plaatsen in de controller en in je zender.

De 4in1 is inderdaad fm dus ik zou niet weten waarom het niet met de mx 12 kan. Zelf gebruik ik een Futaba FF9 en dat werkt ook prima.

Kunnen jullie mij advies geven hoe jullie de setup (programmatie) voor elkaar gekregen hebben in het menu van MX 12?
Dit is een beetje nieuw voor mij en alle hulp is van harte welkom.
Alvast bedankt

Wat een ONZIN adviezen geven ze in sommige winkels zeg :(
Mijn Honeybee staat gewoon geprogrammeerd als vliegtuig, omdat hij niet met ccpm werkt enzo. Verder hoef je weinig te programmeren. Even checken of de swash de goede kanten opgaat en evt. waar nodig wat kanalen reversen. Verder hoef je in principe niks te doen... (correct me if i'm wrong)

E-Sky werkt prima met Graupner en Futaba, i.t.t. Walkera, dus geen enkel probleem
Je kan gewoon een basismodel in je zender pakken, want echte helifuncties heb je niet nodig. Overweeg een beetje expo op de swash en that's it.

Tipje:
1) monteer een brushless motor en controller
2) koppel de brushless controller parallel met de 4-in-1 aan je lipo
3) steek je brushless controller zonder het rode draadje in kanaal 6 van je 4-in-1
4) mix op je zender kanaal 6 met je gas mee

voila!: voor een paar knaken heb je een brushless HBFP!

Back