Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
helaas.... linker poot is op 3 plaatsen door ....
zo'n piccolo cnc set heb ik ook wel eens gezien... de gedachte om mijn Pic daarmee uit te rusten heb ik snel laten varen toen ik de prijs zag .... wat je laat zien is overigens de CP head
er is ook een hele mooi FP head.... beetje verder naar onder staat een mooie centre hub
![]()
In de conversiekit zit ook een deel van de aandrijving, waaronder hoofdas, maingear, beltpulley, guidewheels, canopy en de juiste tailboommount.Waar zit dat verschil dan in? Volgens mij is die conversion kit niets meer dan frame + belt-tail en een witte canopy, maar die canopy alleen rechtvaardigd toch niet dat prijsverschil?
Mijn idee is om frame + belt-tail te kopen en eerst een tijdje al mijn tailmotors op te stoken met dit frame. Daarna belt-tail monteren met gelijk brushless.
Ik heb overigens een vermoeden dat ik een aantal uit dit draadje regelmatig op maandagavond voorbij zie hoveren in een niet nader te noemen veilinghal...
Dennis,En wat is nou het verschil tussen de conversiekit en het linkje van Grey? zijn dat die 4 plaatjes?
@Grey: ben jij de gene waar ik gisteren mee stond te praten over die belt-tail?
zelfde set als deze Guru-Z Neon Series FP Belt Drive Kit [GN3-4051] - US$93.75US$68.75 : Heli-Fever RC Hobby Online Store
das een compleet gebouwde kit zonder electronics...
heb je eigenlijk alles in een keer .....
in jou geval ....extra servo, losse ontvangen( uit je 3 in 1 slopen) , ESC en gyro kopen de rest van je eigen heli omzetten, afstellen en vliegen ( zou in principe moeten lukken)...
daarna rustig gaan zoeken naar een brushless setje als upgrade...
@ZamBeZi
Op maandagavonden: Mijn HoneyBee heeft een rood kapje
Die andere heli van mij is de KingV2 (geel kapje)
Groeten Anton