Honeybee FP tailmotor naar servo besturing!

Ik dacht dat deze erbij waren aangezien er op de site toch duidelijk vermeld staat hoeveel tanden de main en belt gear hebben. Op de foto's zijn deze ook duidelijk te zien.
Ik hoop deze zo snel mogelijk te ontvangen.
Als er iemand toevallig nog zo een gear set heeft liggen en deze niet meer nodig heeft ben ik dus geinterseerd.

Mvg, Demen.

Hallo Demen,
Omdat ik er ook over denk zo'n Guru-set te bestellen ben ik benieuwd naar je ervaringen. Hoe is dat met die main- en belt gear afgelopen? Ik zou erg geholpen zijn met je bericht.
vriendelijke groet,
Jakkesb
(op dit forum of jakkesb@gmail.com)

Hallo jacqb,

Eerst had ik een aantal mails naar heli-fever gestuurd met de vraag om de ontbrekende onderdelen op te sturen. Aanvankelijk kreeg ik hierop geen antwoord, pas toen ik een negatieve review op hun site plaatste kreeg ik een antwoord waarin stond dat ze de onderdelen zouden opsturen. Uiteindelijk alles keurig bezorgd gekregen.
Aangezien dit mijn eerste heli is had ik nog wat klein spul (deans connectors, cable protector, loctite, krimkous) niet in huis. Dit heb ik dan ook nog moeten bestellen en even op moeten wachten.

Uiteindelijk had ik vorige week alle dingen die ik nodig had in huis. Ik ben natuurlijk onmiddellijk beginnen bouwen en de elektronica af te stellen. Helaas tijdens het instellen van de gyro wat onvoorzichtig geweest en per ongeluk tegen de gasstik van mijn zender gebotst. Rotor begon te draaien en een kleine crash volgde. Het paddle frame (denk dat het zo heet) sneuvelde. Nu wacht ik opnieuw op een bestelling uit Nederland (woon zelf ik belgie) met het paddle frame.

Zoals je ziet heb ik de maiden nog niet kunnen doen en kan ik dus ook nog niet oordelen hoe de guruz vliegt voor een beginner. Ondertussen kan ik gelukkig verder oefenen met de sim. Ik hoop de guruz zo snel mogelijk vliegklaar te krijgen en om dan met het echte vliegen te beginnen. Zal deze week enkele foto's maken van de heli tot nu toe en dan hier posten.

Mvg, Demen.

Hallo,
hier de foto's van de Guruz 300

full

full

full

full

full

full

Hier met een canopie van een Trex450 (meegebracht van Dortmund:)).
De canopie die standaard wordt meegeleverd is lelijk en niets waard. Sommigen zullen vinden dat deze canopie te groot is maar ik vind dit goed.

Verdere setup:
- ontvanger: Futaba r617
- accu: Rhino 3S 1350 Mah 25c
- swashservos: 2x Hxt 900
- motor: guruz GE38H
- esc: guruz GE118
- gyro: align GP750
- heckservo: align DS420
- hobby king battery monitor 3S

Mvg,
Demen.

Laatst bewerkt door een moderator: