Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ok..
Had berichten gelezen dat veel mensen de cp een verademing vonden. Ik interpreteerde dat als zijnde makkelijker. Niet dus..
Het is anders, zoals mark ook al zegt.Ok..
Had berichten gelezen dat veel mensen de cp een verademing vonden. Ik interpreteerde dat als zijnde makkelijker. Niet dus..
Dat lijkt mij persoonlijk al tig crashes te voorkomen. 95% van de crashes worden bij mij veroorzaakt door dat de heli te hoog vliegt ik hem naar beneden wil halen, maar dan is hij echt nauwelijks te besturen.
Net even naar een groot veld geweest om te vliegen, maar was alleen maar bezig om de staart weer recht te houden, zelfs de gyro volledig terug deed het niet. Tis echt niet leuk meer.
Een losse gyro is meteen weer zo'n dure inverstering op een slechte kwaliteit heli. Ook is de zender het volgens mij al bijna aan het begeven. Moet hem wel 4x opnieuw aanzetten voor het lampje gaat branden.
Moet ik nu gewoon de batterijen vervangen? Hij geeft nog gewoon 2 streepjes accu aan..
Net even naar een groot veld geweest om te vliegen, maar was alleen maar bezig om de staart weer recht te houden, zelfs de gyro volledig terug deed het niet. Tis echt niet leuk meer.
Ik heb dat probleem niet met m'n Walkera hoor![]()
Wat je hiermee doet moet je zelf weten, ik probeer alleen je esky heli weer te fixen met suggesties. Just my two cents..