ESC problemen :evil: Aaaargh !!! Daar heb ik de laatste tijd ook genoeg mee te maken gehad. Ook voor de SCRT-10 toevallig, een kleine opsomming van mijn ESC leed voor de Hong Nor: Bij de eerste bestelling kreeg ik een andere set geleverd dan die ik besteld had, dus terugsturen en weer heel lang afwachten. Daarna de juiste set ontvangen (MMP+4600kv), maar daar zat helemaal geen leven in

, wederom terugsturen. Op dat moment was ik helemaal klaar met deze verkoper .... Het duurde allemaal erg lang en na de troubles met refunds (uiteindelijk wel netjes afgehandeld) naar een andere verkoper gestapt.
Op dat moment was de Havoc Pro SC+Ballistic 4.5T ook net leverbaar, toen die maar besteld ...... net te laat .... dus helaas in backorder beland

. Na de backorder uitzitten werd de set eindelijk afgeleverd .... Bij de eerste testrit bleek de achteruit alleen over full throttle te beschikken 8O. Bij de eerste keer achteruit na het inbouwen van de elektronica, heeft deze kwaal binnen op het tapijt op de overloop een paar mooie zwarte bandensporen opgeleverd ..... Oeps, de vrouw boos gemaakt 8O
Het is een software probleem volgens de tech afdeling van Novak. Nu ben ik in afwachting van een nieuwe zgn. brainboard (met andere software) die ik dan in de ESC moet gaan vervangen .....
Een fototje van het "slachtoffer":