hornet 2

• Topicstarter Topicstarter mojo
  • Startdatum Startdatum
M

mojo

Guest
hallo ik wil graag een electro heli aanschaffen het liefst een hornet 2 ,heb daar namelijk een hele mooie videoclip van gezien .mijn vraag is of dat er misschien iemand weet waar ik zo'n ding kan kopen !! mvg mojo.

[Te koop] Helikopters MS Hornet 2

Laat je niet te makkelijk verleiden door een videoclip, van elke heli is er wel een interessante videoclip. Meestal zijn ze ook nog zwaar geupgrade ook. Iemand met veel ervaring kan alles er goed uit laten zien. Als beginner kan je beter met een FP heli beginnen (blijft na een crash meestal heel) en een model waar makkelijk onderdelen van te krijgen zijn.

Is overigens een micro heli (verplaatst)

ik weet niet wat de nieuw prijzen van een hornet 2 zijn . (compleet)

je hebt gelijk !zelf woon ik in brabant wil maximaal 300 euro voor zo;n ding uitgeven .heb je nog een adresje voor me ?

Hornet 2 is geen echte beginner, dingen kosten dik geld bij een crash en zijn redelijk lastig goed vliegend te krijgen door de aangedreven staart die 'trekkend' is gemonteerd. Als ik jou was zou ik de Hornet lekker overslaan. Een willekeurige 400 is maar een paar tientjes duurder en vliegt stukken stabieler (Meestal dan ;))

Back