Hotbodies Ve8 1/8 electro buggy

Vel vet chassis hoor, zo met verschillende configuraties.

@ Rolf, wij willen filmpje zien van de oorzaak :D.
Heb er helaas geen filmpje van, maar ik sprong ongeveer 30 centimeter hoog en landde toen op mijn spoiler, daarna begaf hij het. Denk niet dat die sprong de enige oorzaak was want hij heeft gisteren nog wel meer klappers gemaakt :p
maar daarna krijg je dus dit!!!
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Mwahaaha :p.

Nu, een alu chassis kan net zo goed krom gaan en is ook onbruikbaar dan.
Dit is toch gewoon nieuw chassis en alles overzetten, niet?

Valt opzich nog mee dan, kan je ineens zo een vet tekno chassis monteren :p.

ik zal je vertellen, een paar pagina's terug staat ook een kapot chassis, die van mij is op exact dezelfde manier gebroken ;). De skidplate had het begeven, toen hing het hele zooitje alleen nog maar vast aan de rear chassis brace en die heeft weer een stuk van het chassis eraf geknakt

in dit filmpje zijn onder meer een paar van mijn crashes met de Ve8 te zien, het is de auto met de groene kap!!!

EDIT:
hier ff de 2 stukken op beeld

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooie plek om te rijden^^
Maar je auto lijkt nog helemaal prima behalve dat hij dus in 2 stukken ligt :p..
Denk dat je voor ongev 30 dollar wel een ander chassis hebt op ebay
En ja Stewie zegt het al als het je de moeite lijkt kun je de kans grijpen en een tekno kit of HHH chassis halen :p
Valt dus mee toch ?
Grts

heb trouwens een nieuw chassis en alu skidplates besteld, als de auto dan nog een keer faalt maak ik er een vorza van :p

*UPDATE*
jahaaaaaa, heb een paar hop-ups binnen

ALU Skids

CIMG1501.jpg

CIMG1499.jpg

Delrin Skids voor onder de Alu Skids

CIMG1498.jpg

CIMG1497.jpg

en een One-piece Alu motormount

CIMG1496.jpg

Leuke baan om op te rijden.
Met mijn Vorza ken ik het probleem niet, maar daar boog de alu plaat waar de achter dempers aan vast zitten. (sprong van 7 meter ver, 3 meter hoor met slechte landing...) Uiteindelijk gaat er iets stuk...

Denk dat je de alu shocktowers bedoeld?
Vind die ook niet geweldig van de vorza, heb er nog gezien die krom gaan.

Maar na een grote crash gaat er uiteraard wel eens iets stuk ;).

Rolf,
De hopups zien er goed uit :)

hmm, heb vandaag mijn Hitec 645MG stuurservo gesloopt, setje nieuwe tandwielen kost hier in Nederland 34 euro :eek:, een Nieuwe Hitec 645MG kost slechts 7 euro meer, bewijst maar weer eens hoe goedkoop de rest van de servo is :p

Laatst bewerkt:
Hi guys!

Lang geleden dat ik dit topic heb geopend ;)

Mijn ve8 heeft een jaar in de kast gestaan maar heb'em inmiddels weer rijdend. Leuk om te zien dat er inmiddels meer members er eentje hebben.

Rolf92, dat had je lekker gedaan! haha de mijne is nogsteeds niet gebroken gelukkig. btw waar is dat filmpje gemaakt? Leuke plek! // kampen zie ik nu pas.....

Omhoog met dit topic! :cool:

Hi guys!

Lang geleden dat ik dit topic heb geopend ;)

Mijn ve8 heeft een jaar in de kast gestaan maar heb'em inmiddels weer rijdend. Leuk om te zien dat er inmiddels meer members er eentje hebben.

Rolf92, dat had je lekker gedaan! haha de mijne is nogsteeds niet gebroken gelukkig. btw waar is dat filmpje gemaakt? Leuke plek! // kampen zie ik nu pas.....

Omhoog met dit topic! :cool:
haha, top! :thumbsup:

Enig idee wat de reden is? Is de Forza niet van dezelfde fabrikant? Daar kan ik me wel iets bij voorstellen dan.....

Back