hots

raymon

Forum veteraan
hallo
is er iemand met een tekening van een hots?
mijn vader wil er graag een dus wilde ik voor hem een tekening laten komen
heeft er iemand een ligel laat het dan horen
het lieft niet te duur

ik ben in het bezit, van de 2 plans ( de grote, en de kleine )
het maken van een copy kost ong 10 a 12 euro , en dan nog de verzending .

die kan je gratis downloaden (toch de .40 versie) ik heb ze hier op computer staan, als je je e-mail adres geeft stuur ik ze je.

Raymond,

Ik lever gefreese bouwpakketten van de Hots .60.

Alle rompdelen + vleugel ribben 35€
Ribben balsa, romp populieren triplex, tot 15CC inclusief alluminium motorschot voor OS .60 of OS .90. Ophanging met swingrubbers !

mvg Jetman

Hee rymon.
Ik heb vandaag mijn hots (15jaar oud) aan barrels gevlogen :cry: .
Recht de grond in niks werkte meer, ik had er een 6,5cc 4takt osmax erop.
Ik denk 110cm sp.

Een vraag aan JETMAN :?: welke spanweite heeft de kleine en de grote hots :?: , ik heb mischien wel interese weet alleen nog niet of ik weer een kleine of een grote hots wil.

de kleine (die ik heb) is 1.20
frank is er ook weer een aan het bouwen
maar een 6.5 os max? 4t? 2t zeker

Dennis,

Volgen mij heeft de Hots .60 een spanwijdte van 155 cm.
:idea:
Standaard wordt hij gevlogen met een 10cc+reso hetgeen ruim voldoende power geeft voor loodrecht stijgen en prop hangen. Ik zelf vlieg ze met een 15cc OS + reso hetgeen loodrecht stijgen tot uit zicht mogelijk maakt en het prophangen geweldig maakt :wink: .
Kist weeg zo'n 2,5 KG en heeft ongeveer 3,2 PK :roll: .

Groet Jetman

raymon.
Zeker weten! OSMAX 40FS 4t.
Dit is een motor van hein geweest, toen hij nog de vliegschool had.

jetman.
De grote hots is die ink tekening, kost deze ook 35€.
Heb je de grote nog?.
waar woon je? neem even contakt op met me via Email om te kijken hoe we het kunnen regelen.
denstef@wanadoo.nl

Grote HOTS is 35€ met bouwhandleiding, voor de verdere bouw heb je absoluut geen tekening nodig. :wink:
Iedereen die een trainer kan bouwen kan dit bouwen !!! 8O

Ik heb ze altijd op voorraad, stuur mij een PB'tje voor bestelling en eventueel email adres dan stuur ik je ook eventueel eerst de handleiding zodat je e.a. kan zien !! :|

mvg Fred de Man

Vergeet nog even wat:

35€ is de versie voor 10cc exclusief motorschot. Motorschot is 7,50€ en verstevigd stabilo( erg aan te raden voor 15 CC), dit is een stabilo met 1mm triplex tussen de balsa lagen kost ook 7,50 extra!

Raymon,

Helaas geen pakket voor de kleine hots :( .

Mischien ga ik hem ooit nog eens tekenen, ik weet namelijk uit ervaring dat hij bijna net zo goed vliegt als de grote :wink:

Groet Jetman

haha
dan word het bouwen nog leuker
moet je een cad tekening hebben?
kan ik wel aan komen
hoef je ook niet te tekenen

Er heeft mij nog iemand gevraagd de tekening te mailen (Hans Heldens - hgwhelders) maar die zijn e-mail adres doet het niet. Kan die persoon me nog eens contacteren aub.

Ik heb nog een 10cc met pomp en reso liggen, maar ik heb ook een 20cc 4t.
Als de 10cc sterk genoeg is dan zet ik die er op.
Jetman stuur die Email maar en graag waar je woont want ik kom nogal weleens ergens (anders mijn vader wel) dan kan ik het paket misschien wel afhalen dat scheelt verzend kosten.
Ik heb al eens een hots gebouwd dus dat moet lukken en ik heb een kleine tekening van de hots A3 formaat.
8)

Back